بلعیدن سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بنزین توسط خودروهای اسقاطی/ ۴۵ درصد از خودورهای کشور فرسوده هستند
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: اگر خودروهای فرسوده از مدار خارج شوند، حداقل ۳۳ میلیون لیتر صرفهجویی میشود، یعنی نه تنها واردات نخواهیم داشت بلکه میتوانیم این میزان سوخت را ذخیره و یا صادر کنیم، بعبارت دیگر…








