انتقاد فرمانده ستاد کرونا در تهران از نبود اختیارات کافی
علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در تهران، افزایش اختیارات ستاد کرونا استان تهران را خواستار شد. به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در جلسه اضطراری…





