داستان این بیمارستان با سرفه شاه قاجار آغاز شد
روزنامه ی «ایران» در گزارشی نوشت: نخستین بیماری که در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد مظفرالدین شاه بود. مبتلا به سل ریوی بود. شاید برای مصرف زیاد قلیان. آن زمان یعنی در سال ۱۲۸۱ میرزا علی اصغر خان امین السلطان…
















