نکتهای دربارهی اعتراض دیرهنگام معلمان مینابی

مهدی میرآبی، نویسنده و روزنامهنگار در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت: بیپولی عارضهی بدی است. چرا که آدمها دست به هر کاری میزنند تا این کسری و آفت را جبران کنند. روش معلمان جهت مبارزه با این آفت “تحصن”…



















