کیهان: چون اصلاح طلبان در انتخابات رای نیاوردند و چون دولت رئیسی خیلی موفق بوده،و چون روابط ایران با چین و روسیه خوب شده به گشت ارشاد حمله می کنند!

کیهان نوشت: اصلاحطلبان که در انتخاباتهای گذشته (ریاست جمهوری سیزدهم، مجلس یازدهم و شورای شهر ششم) جزو بازندگان سیاسی بودهاند این روزها با مشکلاتی مانند بحران هویت، اختلافات داخلی و نداشتن پایگاه اجتماعی دست و پنجه نرم میکنند و لاجرم…



















