گفتوگو با یک «پوکمونباز» حرفهای در تهران

مجله ی «جامعه پویا» نوشت: این روزها تب پوکمون دنیا را گرفته است. در این بین کشور ما هم پوکمونبازهای زیادی دارد که برای انجام این بازی مشکلات عدیدهای دارند. از یک طرف باید با فیلترشکن کانکت شوند، یعنی بدون فیلترشکن…












