سیندرلا در مسجد، یوگا در کلیسا

مهدی سلیمانیه در یادداشتی تلگرامی با عنوان «سیندرلا در مسجد، یوگا در کلیسا» نوشت: دختر جوان ِ همکارم کیفش را روی دوشش انداخته و عرقریزان برگشته.میگویم: کجا بودی؟میگوید: “کلیسا. برای یوگا.” کلیسا؟! برای یوگا؟!_ بله. مدتی است که کلیسا خلوت…



















