روحانی: الحمدلله که فهمیدید راه حل مذاکره است

رئیسجمهور روحانی گفت: همه امروز به تعامل سازنده افتخار میکنند، کسی نیست که بگوید تعامل سازنده خوب نیست، هیچکس از تقابل با دنیا استقبال نمیکنند الحمدالله، امروز همه بحث مذاکره میکنند حتی بعضیها میگویند ما بیاییم بهتر مذاکره میکنیم. الحمدالله…



















