چرا دانشگاه در ایران نتوانسته ملی باشد؟

دکتر جواد طباطبایی در یادداشتی به این پرسش پاسخ داده است که «چرا دانشگاه در ایران نتوانسته ملی باشد؟». متن این یادداشت به نقل از کانال تلگرامی وی در پی میآید: دانشگاه ما ملّی نیست چون موضوع دانشگاه ما، ایران نیست.…



















