واکنش یک نماینده مجلس به ۵۰۰روز «بازداشت موقت» فعالان محیط زیست

«محمدرضا تابش»، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در واکنش به گذشت ۵۰۰ روز از «بازداشت موقت» برخی فعالان محیط زیست گفت: ما امیدوار به اجرای عدالتی هستیم که آقای رئیسی قول آن را دادهاند. همچنین راجع به محتوای پرونده اظهارنظر…



















