خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معوقات کارمندان سازمان برنامه تا سه‌شنبه پرداخت می‌شود

رییس حوزه‌ی ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران، در واکنش به خبر رسیده به انصاف نیوز مبنی بر پرداخت نشدن مزایای کارمندان، از جمله اضافه‌کار و رفاهیات، در ماه‌های مهر و آبان، گفت «کارمندان  احتمالا تا سه‌شنبه معوقاتشان را دریافت می‌کنند». وی همچنین درباره‌ی تاثیر تعداد کارمندان با این دیرکرد، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

«علی کرمی‌پور» مسوول حوزه‌ی ریاست «سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی» تهران، درباره‌‌ی علت پرداخت نکردن مزایای کارمندان در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز گفت: علت این است که هنوز تخصیص سایر از خزانه‌ی کشور به استان ابلاغ نشده است. ولی طبق قول‌هایی که داده‌اند قرار است که در همین یکی دو روزه، احتمالا انجام شود.

او در ادامه گفت: حقوقی که پرداخت می‌شود دو بخش است، یکی حقوق ردیف است، که از ابتدای سال تا آخرش مشخص شده؛ یکی هم سایر هزینه‌ها است که رفاهیات و اضافه‌کاری در قالب آن سایر قرار می‌گیرد؛ این‌ها تخصیص‌هایش به‌صورت جداگانه به خزانه‌ی استان پرداخت می‌شود. وقتی‌که به خزانه‌ی استان پرداخت می‌شود، استان هم به باقی دستگاه‌ها می‌دهد. چون آن تخصیص هنوز پرداخت نشده است این دیرکرد در پرداخت رفاهیات پیش آمده. ولی کارمندان حقوق خود را کامل و به‌روز گرفته‌اند. من از علتش خبر ندارم منتها چون حوزه‌ی خزانه‌ی کشور پرداخت نکرده ما منتظر پرداخت آنها هستیم.

کرمی‌پور در پاسخ به این سوال که این دیرکرد در پرداخت مزایا آیا به تعداد کارمندان هم ارتباطی دارد یا خیر، گفت: این سوالات را باید از سازمان اداری و استخدامی کشور بپرسید، چون متولی بحث کوچک‌سازی و هرگونه تغییری در سیستم اداری و استخدامی، آنها هستند، یعنی ما نمی‌توانیم به این پاسخ دهیم. این مخصوص سازمان برنامه نیست و برای کل دستگاه‌های کشور، در این بحث، آنها تصمیم‌گیری می‌کنند؛ یعنی چارت تشکیلات سازمانی، توسط سازمان ادار‌ی و استخدامی کشور تایید و ابلاغ می‌شود. البته قطعا کارگروه‌هایی دارند که اعضایی از دستگاه‌ها هم در آن عضو هستند، منتها من در جریان آنها نیستم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا