«امامان جمعه تهران در خصوص باغ ازگل و آیتالله کاظم صدیقی نظری ندارند؟»

مجید مرادی، فعال سیاسی نوشت: حضرات آقایان امامان جمعه تهران که در باره بندهای برجام و اف ای تی اف و پیمان شانگهای و گروه بریکس و کیک زرد هم نظر می دهند در باره ازگل گیت تاکنون سکوت را…
















