«در ۲۴ساعت ۱۴۷بیمار کرونا جان خود را از دست دادند»

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۵۷ بیمار جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به…









