زیدآبادی: پیشنهاد من «بده بره» بود یا …

احمد زیدآبادی، روزنامهنگار و تحلیلگر مسائل منطقه، در یادداشتی تلگرامی نوشت: جماعتی که هر نوع تدبیر و انعطاف و بده-بستان عقلانی و منطقی را تحت عنوان زنندۀ “بده بره!” ملکوک میکنند جز اینکه کار را به فاجعه بکشانند، هنری ندارند!…













