در ستایش زبان دیپلماتیکِ آقای سخنگو | محمدرضا بیاتی

محمدرضا بیاتی در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «در ستایش زبان دیپلماتیکِ آقای سخنگو» نوشت: در روزهای گذشته، رئیسجمهور محترم با صراحت از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و بار دیگر این پرسش در اذهان عمومی شکل…










