«احمدینژادیها از فردوسی گفتند اما حافظی بودند»

ابراهیم فیاض، جامعهشناس میگوید: احمدینژادیها ابتدا از فردوسی گفتند، اما عملاً حافظی بودند. آنها طرفدار فردوسی نبودند، چون فردوسی حماسه بود و آنها در ابتدا میگفتند حماسه، اما در عمل حافظی بودند. میپذیرم که در ابتدای دولت نهم بهطرف فردوسی رفتند…

