خداحافظی محسن حاجیلو با صداوسیما: با من بد کردند

محسن حاجیلو که با گزارشهای طنزش در شبکهی ۳ شناخته شده میگوید که با صداوسیما قهر کرده است زیرا با او رفتار بدی داشتند. او گفت: چند روز پیش به شوخی به جواد خیابانی گفته بودم به تو فرصت خداحافظی…

محسن حاجیلو که با گزارشهای طنزش در شبکهی ۳ شناخته شده میگوید که با صداوسیما قهر کرده است زیرا با او رفتار بدی داشتند. او گفت: چند روز پیش به شوخی به جواد خیابانی گفته بودم به تو فرصت خداحافظی…