خداحافظی محسن حاجیلو با صداوسیما: با من بد کردند

محسن حاجیلو که با گزارش‌های طنزش در شبکه‌ی ۳ شناخته شده می‌گوید که با صداوسیما قهر کرده است زیرا با او رفتار بدی داشتند.

او گفت: چند روز پیش به شوخی به جواد خیابانی گفته بودم به تو فرصت خداحافظی با صداوسیما اما به من همین فرصت را هم ندادند.

آقای حاجیلو که در برنامه‌ی جیمی‌جام ابوطالب حسینی میهمان بود، با انتقاد از مدیران شبکه‌ی ۳ گفت: من نویسنده هستم اما آنها انتظار داشتند در برنامه‌هایم حرفی را بزنم که آنها می‌خواهند.

او با یادآوری حضورش در ساعت خوش گفت که خاطرات خوبی از مهران مدیری ندارم بر خلاف مرضیه برومند که در سریال پلاک۱۱ به او بسیار آموخته است.

انتهای پیام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *