خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یک مسول ستاد میرحسین از مدعیان وطن پرستی

مسول بخش جوانان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در سال ۸۸ از رفتار برخی مدعیان وطن پرستی انتقاد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، «حمزه غالبی» در توییتر نوشت:

«اوضاع جوری شده آقای خامنه‌ای بگه نفس بکشید لازمه برای زنده موندن، یک عده دیگه نفس نمی‌کشن حتی اگه خفه بشن. اینکه به یک نفر انتقاد دارید دلیل نمی‌شه که هرچی گفت علیهش موضع بگیرید. آخه فراخوان حمایت از تولید ملی هم دیگه مخالف داره؟!! واقعا؟!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده می دانم که باید از کالای ایرانی حمایت کرد. اما حمایت را در «خرید کالای ایرانی» خلاصه کردن ترفندی است که مدیران بی لیاقت از همین امروز به دنبال آن هستند. حمایت از کالای ایرانی زنجیره ای است از تلاش های مداوم و خستگی ناپذیر آن هم از جانب کسانی که باید دست کم برای امسال منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح دهند (از این واضح تر سخن گفتن تبعات حقوقی و قضایی خواهد داشت). خرید کالای ایرانی حلقه آخر این زنجیره است. شما اهالی رسانه باید مانع تحریف این شعار شوید.

  2. اگه همه پشت به افتاب کنند هیچ اتفاقی نمی افته. همه از افتاب محروم میشن.
    اونهایی که بغض ولی خدا رو درسینه دارند از درک بدیهی ترین چیزها هم غافل اند. البته که چیزهای باارزش رو هرکسی لیاقت نداره داشته باشه.

    3
    3
  3. جناب غالبي!! براي توليد کالاي ايراني، علي القاعده کارخانه اي و کارگاهي ايراني بايد وجود داشته باشد تا کار کند و کالائي يا خدمتي را توليد. وقتي در مملکت مان اغلب کارخانجات و شرکت هاي توليدي به ورطه ورشکستگي رسيده اند و امکان پرداخت حقوق قانوني کارکنان و کارگران خود را ندارند و بهمين دليل پرسنل زحمتکش آن کارخانجات ناچار به اعتصاب و اعتراض و تجمع در مقابل مراجع مسئول ميشوند، يعني اينکه از کار کردن و چرخش چرخ کارخانه ها بنا به دلائلي جلوگيري ميشود! در اين شرايط بنظر شما حمايت از توليد و کالاي ايراني به چه معناست!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا