خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با وجود موافقت رهبری، احمدی نژاد استقبال نمی‌کند»

«دولت بهار»، سایت جریان احمدی نژاد ، نوشته است که علی اکبر صالحی، معاون حسن روحانی و رییس سازمان انرژی اتمی، در کتاب خاطراتش که به تازگی چاپ شده، علی اکبر ولایتی را پیشنهاد دهنده مذاکرات محرمانه با آمریکا در عمان عنوان می کند. مذاکراتی که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم به امضای توافق هسته‌ای (برجام) منجر شد.

به گزارش انصاف نیوز، به نوشته‌ی دولت بهار، صالحی که در دولت دوم احمدی نژاد وزیر امور خارجه بوده، همچنین در کتاب خاطراتش نوشته است: «با وجود موافقت رهبری برای مذاکرات محرمانه‌ی عمان، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور وقت از این موضوع استقبال نمی‌کند. به گفته‌ی صالحی، احمدی‌نژاد درباره‌ی این موضوع به وی می‌گوید: این کار خطرناک است و شما ممکن است زمین بخورید».

این سایت همچنین نوشته است: «وی در بخش دیگری از کتابش گفته که یکی از شروط رهبری برای شروع مذاکرات محرمانه با آمریکا، هماهنگی دو مسیر مذاکرات (سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده در عمان با آمریکا) با رییس جمهور باشد. این در حالی است که دکتر احمدی نژاد بارها تاکید کرده است که از سال 90 دخالتی در مذاکرات هسته ای نداشته است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. الان ما چه باید بگوییم؟ و در باره برجام چگونه باید ملاحظات خود را داشته باشیم .و این مسئولیت را از آن چه کسی باید بدانیم .؟ چرا بدنه حاکمیت رک و پوست کنده نمی گویند پیشنهاد دهنده مذاکرات کی بوده است ؟ چرا یقه هم را گرفته اند ودعوا برسر چیست ؟ چه فرقی بین ما و آمریکایی ها وجود دارد ؟ ای کاش عقلای قوم با مشورت هم محض رضا خدا و مردم می گفتند این برجام بلاخره خسارت محض بوده یا نه دارای محسناتی هم بوده که اگر همه مفاد آن را رعایت می کردند خیر آن به همه می رسید . تعجب ما وقتی بیشتر می رسد که تندروهای ایرانی هم صدا با دیگر مخالفان برجام که مشخص است چه کسانی هستند ، دارند شادی می کنند . آیا این بد است یا خوب ؟ چرا بعضی وقت ها به نقل از رهبر کبیر انقلاب می گویند اگر دیدید دشمن شما را تعریف می کند بترسید اما در همین برجام به این عمل نمی کنند و همنوا با آنها اظهار خوشحالی هم می کنند . واقعا این رفتارها خوب است یا بد ؟ باور کنید مات و مبهوت مانده ایم که چه کار کنیم . به کدامین سو توجه کنیم دم خروس را باور یا قسم ….، خدایا کمک کن دین و ایمان را حفظ کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا