خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه قم: چرا قضایا را به بسته اروپایی گره می‌زنید!

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه موقت قم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس قم، به نقل قول های دیگری از بیانات رهبری در دیدار با هیئت دولت پرداخت و عنوان کرد: مردم را شرطی نکنید! چرا یک روز قضایا را به برجام گره می‌زنید و یک روز به بسته اروپایی!؟ چرا ملت را در یک حالت انتظاری قرار می‌دهید که اگر اتفاقی مانند خروج آمریکا از برجام بیفتد فکر کنند خبری شده است!؟ هیچ خبری نیست و مردم تحمل کرده اند و به فضل الهی تحمل خواهند کرد.

به گزارش ایسنا وی به بیان پاره ای از رهنمود های یاردهگانه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت پرداخت و گفت: این رهنمود ها کار ساز برای مشکلات امروز جامعه ماست؛ رهبری فرمودند در مسائل اقتصادی باید فرماندهی واحد داشته باشیم و هرکسی از هر گوشه ای اظهار نظری نکند. باید نقشه راه داشته باشیم نه امروز یک سیاست و فردا سیاستی دیگر. رسیدگی جدی به بانک ها و مشکلات بخش خصوصی را دولت باید در دستور کار قرار بدهد. حضور و مشارکت مردم را تقویت کنید و با متخلفان قاطعانه‌ترین  برخوردها را داشته باشید. دولت باید بر صادرات و واردات اشراف کامل داشته باشد.

امام جمعه موقت قم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به نقل قولی از ایشان پرداخت و گفت: ایشان گفتند شرایطی که امروز در کشور داریم خطیر است اما بحرانی نیست و ما بن بست در کشور نداریم. با مسائل و مشکلاتی که پیش می آید دوگونه رفتار می‌توان داشت، یا بر اساس احساس مسئولیت به کار و تلاش مضاعف پرداخت و یا دچار احساس خستگی و یاس شد و ناله “ما نمیتوانیم” سر داد. پس مسئولینی که خسته اند بهتر است ترک مسئولیت کنند و فضا را برای دیگران باز کنند.

وی با تذکر به اینکه نسبت به بعضی مسائل باید پیش از وقوع آن تدبیری اندیشید، اظهار کرد: من با صراحت اعلام می‌کنم نباید در خرمشهر و آبادان و بوشهر ما و مناطق دیگر مردم بخاطر آب اعتراض کنند، کاری که میشد پیش از وقوع آن تدبیری کرد که البته بعدا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا