خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادهای نزدیک‌ترین روحانی سابق احمدی نژاد

عباس امیری فر، مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد و نزدیک‌ترین روحانی به او در آن زمان، در دو مطلب ارسالی به انصاف نیوز در روزهای اخیر نوشت:

سلام. باطلاع کلیه‌ی سایت‌ها و کانال‌های شبکه مجازی و اصحاب رسانه می‌رساند اخیرا [سایت / کانال] «دولت بهار» و سایت‌های جریان انحرافی منتسب به مشایی – احمدینژاد، عکس بنده را کنار آقای ملکزاده منتشر و مدعی شدند که سال ۹۰ مسوولین امنیتی و غیره بمن گفته‌اند که مشایی جاسوس است و اینکه منو تحت فشار قرار داده‌اند که به همه بگویم مشایی جاسوس است! لطفا این مطلب کذب را از طرف بنده بشدت تکذیب فرمایید و اگر کانال وسایت دولت بهار و جریان منتسب این مطلب کذب را تکذیب نکنند ازشون شکایت خواهم کرد. ارادتمند، الاحقر عباس امیری فر.

دومین یادداشت

«[علی اکبر] جوانفکر [در سال گذشته گفته بود]: آقای عبدالرضا داوری هیچ ارتباط اداری و سازمانی با دفتر آقای احمدی نژاد نداشته و ندارد و مسوولیت همه‌ی مواضع و اظهار نظرهایی که در شبکه مجازی انجام می‌دهند، با خود اوست».

عزیزان دقت نمایند و ملاحظه کنند برای احمدی نژاد فقط و فقط این سه نفر بقایی و مشایی و جوانفکر که با اتهامات و جرم‌های متعدد بزندان رفتند و محکوم شدند حاضر است مملکت را به آشوب بکشد و علیه نظام و رهبری و مسوولین خدوم نظام شمشیر را از رو ببندد! و برای او دیگرانی که حماقت کردند و برایش سنگ تمام گذاشتند و برای حمایتش با تمام وجود به هر جرمی مرتکب شدند و محکوم شدند و به زندان رفتند مثل عبدالرضا داوری و حبیب الله جزء خراسانی و غیره، اصلا مهم نیست و خیلی راحت پشتشون را خالی می‌کند. این یعنی عدالت محوری احمدی‌نژاد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا