خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک نامه: لزوم تجدیدنظر در ملاک‌های انتخاب شهردار تهران

جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی و دانشجویی در نامه‌ای سرگشاده به اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تجدیدنظر در ملاک‌های انتخاب شهردار تهران تاکید کردند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این نامه به همراه اسامی امضا کنندگان آن در پی می‌آید:

بسمه تعالی

اعضای محترم شورای شهر تهران

سلام علیکم

مطابق آنچه که در رسانه‌ها منعکس شده، آقای «عباس آخوندی» وزیر سابق راه و شهرسازی به عنوان یکی نامزدهای اصلی موردنظر اعضای آن شورا برای تصدی مسوولیت #شهرداری_تهران معرفی شده است.

حسن ظن اعضای محترم شورای شهر تهران به ایشان در حالی که بعد از شش سال تصدی وزارتخانه‌ای مهم، با کارنامه‌ای مردود و تهی از اقدامات مفید از مسوولیت شانه خالی کرده است، جای #سوالات_جدی در اذهان مردم نسبت به شاخص‌های موردنظر آن شورا ایجاد کرده است.

از جمله این سوال که چگونه فردی با دیدگاه‌های نئولیبرایستی افراطی که به حداقل رساندن #خدمات_اجتماعی از محورهای این نگاه است، نامزد مسوولیت بزرگترین نهاد #خدمت‌رسانی به شهروندان تهران می‌شود.

چگونه اعضای محترم آن شورا به فردی اعتماد می‌کنند که طی شش سال مسوولیت در حوزه شهرسازی کشور در زمینه احیای #بافت‌های_فرسوده در محلات محروم و #بازآفرینی_شهری کوچکترین قدمی برنداشت و در شورای عالی شهرسازی و معماری، چارچوب و قوانینی برای مقابله با #شهر_فروشی و تراکم‌های نامشروع و #بی‌ضابطه ارائه نکرد!

آیا فردی با این نگاه‌های افراطی که حتی همکاری با رئیس‌جمهور و همفکران شما در دولت را برنتافت، شایسته #اعتماد_مجدد است؟ واقعا چه سرنوشتی در انتظار شهر بزرگ تهران با مسوولیت چنین فردی خواهد بود؟

با این تفاصیل، درخواست داریم با #تجدیدنظر در ملاک‌های انتخاب نامزدهای تصدی شهرداری تهران، افرادی را در لیست خود قرار دهند که #خدمت‌رسانی به مردم در منظومه فکری آنان تعریف شده باشد.

با احترام

امضاءکنندگان: امیر تفرشی / عبدالحمید شهرابی / مقداد همتی / فرید مرجایی / محمدکاظم آذین / یاسر عسگری / میثم ظهوریان / محمدصالح مفتاح / امیر جلیلی‌نژاد / حسین همازاده / علی جعفری / رضا جوهرچی / سیدحسن موسوی‌فرد / محمد ولوی / داود مرادیان / حجت عدالت‌پناه / امیر سعادتی / نوید کاوین / محمدمهدی دادمان / مصطفی ظاهری / محمد اصغری / مهدی ساسانی / رضا شبیری / محمدحسین ساعی / محمد یاراحمدی / علی‌رضا متاجی / علی رجبی / سجاد ستایشی / مجید عبدالهی / سید آرمین اردهالی / میرجواد میرگلوی بیات / بهزاد زمانی پور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا