خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض کاربران توییتر به درخواست شاپرک شجری‌ زاده برای تحریم ایران

حضور شاپرک شجری‌ زاده در یک نشست خبری در پارلمان کانادا که توسط ایروین کاتلر مشاور UANI یا “اتحاد علیه ایران هسته‌ای” برگزار شد و درخواست تحریم علیه ایران موجی از اعتراض علیه او را در توییتر فارسی ایجاد کرد. خانم شجری‌زاده یکی از معترضان به “حجاب اجباری” بود که در اسفند۹۶ بازداشت و بعد از یک هفته به قید وثیقه آزاد شد. او در تیرماه سال جاری در پیامی ویدیویی اعلام کرد که ایران را ترک کرده است.

چند نمونه از توییت‌های اعتراضی در این باره را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در ادامه می‌خوانید:

سیدعلی مجتهدزاده: اينکه امثال #شاپرک_شجری_زاده و #مريم_شريعتمداری عليرغم داشتن پرونده باز و داشتن وثيقه و قرارممنوع الخروجی به راحتی از کشور خارج ميشوند برای اهل بصيرت پيام بسيار روشنی دارد

رضا بهرامی: یکی عمری است که جان و جهان بر سر #حقوق_انسان نهاده و در این راه چه خون‌ دل‌ها که نخورده و چه رنج دوران که نبرده است و آن دیگری به اشاره‌ای و به نام #حقوق_بشر، چوب حراج بر وطن و جان و مال هم‌وطنش می‌زند. به راستی کدامیک فعال #حقوق_بشر هستند؟ #عماد_باقی #شاپرک_شجری_زاده

حسین وی: #سعید_کمالی_دهقان و #شاپرک_شجری_زاده با اینکه شاید در دو قطب مخالف سیاسی قرار دارند، دو مثال حی و حاضر از بی‌اعتماد کردن افکار عمومی به واکنش‌ها و فعالیت‌های مدنی هستند. آدم‌هایی که توجه و ترحم می‌خرند و نسبت به حساسیتی که برانگیخته‌اند، به مردم خیانت می‌کنند؛شرم‌آور و نابخشودنی.

مرتضی گل‌پور: آغاز فراموشی #شاپرک_شجری‌_زاده / خانم، قبل شما هم خیلی ها خواستن از این نمد کلاهی بدوزن، شما اولین زرنگ ماجرا نیستی که

زهرا ناجیان: شاپرک شجری زاده از راه نرسیده چه خوش خدمتیی هم می کنه! از این اجاق براندازی و فعال مدنی بودنِ این شکلی، اگر برای مردم و کشور آبی گرم نمیشه، برای براندازان خوب نون هایی در میاد

سوزان: شاپرک شجری زاده، احمد باطبی، فخراور، مسیح علینژاد،رضا پهلوی، مریم رجوی، اعتمادی و قاسمی نژاد نشان دهنده به قهقرا رفتن نسلی است که این خائنان را نشانه آزادی میدانست. ولی اگر نماد آزادی اینان هستند من بر نماد آزادی و خود کلمه آزادی […]

زهرا سالاری: جالبه ها، دوبار اعتراض کرد به حجاب و رفت زندان یه اعتصاب کرد آزاد شد فرار کرد از ایران… حالا شده فعال حقوق بشر و جزو ۱۰۰صد زن تاثیر گذار! دقیقا چه فعالیت و تاثیری؟!

حبیب خان: پشت پرده مبارزات مدنی #دختران_خیابان_انقلاب یا همان دختران 50 هزار تومانی، همین چهره رونمایی شده و بدون روتوش امروزی شاپرک شجری زاده هاست. زمانی که از مبارزات مدنی به درخواست برای اعمال تحریم بیشتر مردم ایران میرسند… و این پایان راه و سناریوی مصی علینژاد است!

شاهین میلانی: ترانه علیدوستی نوشته شاپرک شجری زاده خیلی کوچکه. باشه شما خیلی بزرگی که شهرت خودت رو خرج رای آوردن حسن روحانی میکنی.

مسیحا: شاپرک شجری زاده در پارلمان کانادا خواستار اعمال تحریم علیه ایران به نام حقوق بشر شد! -از لجن زار دختران پنجاه هزار تومنی مصی علینژاد بیشتر از این انتظار نمیرفت که علیه کشور خودشون درخواست تحریم کنن

محدثه رضایی: ایشان هم مانند اربابان شان؛ خوراک مور و ملخ ها می‌شوند و به کوری چشم بدخواهان، این انقلاب با وجود تحریم های ظالمانه؛ بهتر و امیدوارتر از قبل به راه و مسیر نهایی خود ادامه خواهد داد. #شاپرک_شجری_زاده

مجید هیزمی: حیا و عفت که بفروشی ، روزی ام میرسی به کشور فروشی!/گر قوه قضاییه برخورد قانونی بهتری داشت اکنون شاهد اشخاصی مانند #شاپرک_شجری_زاده نبودیم!

پرسپکتیو: این #شاپرک_شجری‌_زاده اسمی از #خاوری تو سخنرانیش نیاورده؟ از کانادا نخواست تحریمش کنه؟ الان حکم خاوری تو تفکرات شاپرک و دولت #کانادا چیه؟

ریتوعیتر: خانم #شاپرک_شجری_زاده، ممنون که از حمایت‌های نشأت گرفته از احساسات مردم سواستفاده کردی. تو به فکر خودت بودی و حالا هم از این ایران رفتی، اما نمی‌دونی با این کارت اعتماد چندنفر آدم رو نسبت به فعالیت‌های مدنیِ واقعی از بین بردی. امیدوارم اگر دنیای دیگری بود #اعتماد را از بین نبری.

کایوت: چی شد؟ شاپرک شجری زاده پا شده رفته پارلمان کانادا و تقاضای تحریم!!! ایرانو کرده؟ همین!؟ اینا دنبال حقوقِ کدوم بشر هستن دقیقا؟ مردم ایران که تحریم ها مستقیما تو زندگیشون تاثیر داره، جز اون بشری که اینا مدعی پیگیری حقوقشون هستن، نیستن؟

متحیرالسلطنه: #شاپرک_شجری_زاده در پارلمان کانادا خواستار اعمال تحریم علیه ایران شد. وقتی می گفتن بازی بوده اون گریه کردن و یکی پشت سر این فیلم ضبط کردن بوده, می گفتین مردم حسودی می کنن, شما نمیفهمید یک مادر با بچه اش فرار کنه یعنی چی. شما فهیم, ما نافهم! حالا ببینم چطوری ماله میکشین قشنگا 🙂

حمزه اکبری‌پور: چرا باید کسی مانند #شاپرک_شجری‌_زاده که کسی او را نمی شناخت را اینقدر بزرگ کنید.

سیامک کویتی‌پور: باطبی لباس خونی اش را بالا گرفت و #شاپرک_شجری‌_زاده روسری اش را .هر دو اقامت گرفتند و هردو خواهان تحریم بیشتر مردم ایران شدند .نمردیم و معنی جنبش اعتراضی مردمی را هم فهمیدیم!

سوگند ایرانی: شاپرک رنگارنگ! یک روز در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان بنفش به تن میکند؛ یک روز سفید پوشِ سرِدارِ مسیح علینژاد است! یک روز رختِ رجوی ها به تن،در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران میشود! چشم #دختران_خیابان_انقلاب روشن که سفره مردم با نارفیقی نماینده شان کوچک میشود! #شاپرک_شجری_زاده

سعید: هر دم از باغ بری می رسد سوژه محبوب مسیح علینژاد دلسوز زنان ایران برای مردمش خواستار تحریم های بیشتر شد. شاپرک شجری زاده در یک کنفرانس مطبوعاتی که در پارلمان کانادا خواستار تحریم وتحت فشارگذاشتن مردم داخل ایران شد. یهو از شال سر چوب کردن شد تحلیل گر مسائل هسته ای زیبا نیست؟؟

توحید عزیزی: فقط این نکته‌ی ظریف رو فراموش نکنید که هر جوجویی که در فرنگ مشغول وطنفروشی است، یا روزی اصلاحطلب بوده یا مورد حمایت اصلاحطلبان. #شاپرک_شجری‌_زاده

ای‌لیا: امثال #شاپرک_شجری‌_زاده یه تاریخ انقضایی دارن که سعی می‌کنن تا قبل از تموم شدنش بیشترین استفاده رو ازشون ببرن.

قیس قریشی: عتاب و ملامت هرگز متوجه امثال #شاپرک_شجری‌_زاده و #مسیح_علینژاد نیست! قوه قضائیه و نهاد های امنیتی را باید بخاطر ایفای نقش اصلی در ساخت و پرداخت چهره هایی چنین کوچک و بی سواد و بی اخلاقی ملامت کرد. صاحبان انقلاب و نظام: هر ننه قمری را اینقدر راحت نبرید اوین!!!

سینا جهانی: #شاپرک_شجری_زاده را میتوان مصداق دولت پنهان دانست. به نام آزادیِ نیمی از مردم کشور، حرکتی را جعل کرد. اکنون از آنسوی مرز ها فریاد تشدید تحریم ها را علیه همه ی مردم سر داده. به چه بهایی ؟ به چه نرخی ؟

شیما گلمرادیان: #شاپرک_شجری‌_زاده و #مریم_شریعتمداری از اشخاصی بودن که باعث شدن حرکت اعتراضی مثبت فردی به اسم #ویدا_موحد رو که به هیچ جای دیگه وابسته نبود، به خفا و چالش رو به منفی بکشونن.. هر دوی این موج سواران، در جستجوی هدفی به اسم پناهندگی! راستی چرا از ویدا موحد خبری نیست؟؟..

نیکی: تصور کن پدر ناتنی به تو و مادر و خواهر برادرات ظلم می‌کنه، از خونه فرار میکنی، میری خونه همسایه و ازشون میخوای راه کوچه رو ببندن، و اجازه ورود مواد غذایی روبه خونه ندن، آب و برق و گاز خونه رو هم قطع کنند. مطمئن باش خانوادت زودتر از پدر ناتنی از بین میرن. #شاپرک_شجری‌_زاده

آق بهمن: امیدوارم دیگه هیچ گدای توجهی دل‌های پاک رو با خودش نبره، ادعاها و شعارها با سابقه و پایداری افراد محک بخورن و با اعتماد به هر از راه رسیده‌ای، به هزینه‌داده‌ها و استخون ترکونده‌ها توهین نکنیم. ماجرای شاپرک شجری زاده رو هرگز نباید فراموش کرد.

محمدرضا باقری: شاپرک شجری زاده برای مردم درس عبرت میشه؟ فک نکنم، نه اولیش بوده نه آخریش.

امید منافی: به نظرم اگه آزادی حجاب میخواین یا حکومت سکولار یا هرچی اونو توی کشور خودتون داد بزنید نه توی پارلمان دشمن برای تحریم مردم!! این دیگه ته وطن فروشیه!! #شاپرک_شجری_زاده

علیرضا شیرازی: شاپرک شجری زاده نه تنها از یک شال برداشتن رسید به پناهندگی کانادا! بلکه با کمک بازی رسانه ای هم باندی هایش در فهرست صد زن تاثیرگذار سال BBC قرار گرفته است. جالب آنکه ویدا موحد کسی که برای اولین بار این ایده را پیاده و الهام بخش بقیه بود در این لیست نیست!

امیرحسین مصلی: سلامتی همه زنان کارگر جنسی ستم دیده در فاحشه خانه های امارات و پاکستان که به بهانه رهایی از فقر و جهالت داخل کشور به کشورهای بیگانه پناه میبرند و خودفروشی میکنند اما مثل کاسبان حقوق بشر وطن فروشی نمی کنند تا پناهندگی بگیرند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الحق که شما سانسورچیان حقیقت هم جیره خواران حکومت شیعی هستید که 40 سال مردم عملا آنرا شناخته اند…..آیا ترسیدید نوشته مرا بگذارید در معرض قضاوت مخاطبانتان؟؟آیا جوابی برایش نداشتید پس بهتر به سانسور آن دیدید؟؟
    حکومتی که خبرسانسورچیانش توان پاسخگویی به سوالات را ندارند و راحت ترین کار سانسور انتقادات و اعتراضات باشد و برای راضی کردن خود و حکومت فقط چند پیام نان به نرخ روزخوران را انتشار می دهند، باید فاتحه آن حکومت را خواند که قطعا در سرازیری سقوط قرار گرفته است.
    سلام کنید به صبح پیروزی ملت شریف ایران

    1. سلام. کامنت‌ها را یکی از همکاران ما بررسی می‌کند که چند وقتی است فرصت کمی برای این کار دارد. برای همین گاهی بررسی کامنت‌ها طول می‌کشد

      1. با تشکر از پاسختان…
        البته بنده به شما و دیگر رسانه ها حق میدهم که مطالبی را سانسور کنید چرا که باید پاسخگویی کسانی باشید که … از پاسخگویی در سطح کلان طفره رفته و همیشه با منتقدین و معترضی بر عکس حکومت مولا علی ، برخورد قهری داشته….
        ای کاش … هیچگاه اسمی از ائمه و حکومت شیعی نمی برند و می گفتند تحمل انتقاد و اعتراض را ندارند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا