خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت فروشی از ۴۰ هزار تا ۸ میلیون تومان

سید محمدرضا اصنافی، فعال توییتری اصولگرا، با انتشار تصویری که بخشی‌هایی از آن را محو کرده است، به توییت فروشی اشاره کرد. مهدی افروزمنش فعال رسانه‌ای اصلاح طلب هم از توییت‌های گرانقیمت اشاره کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، اصنافب نوشت: من و شما نشستیم و داریم توییت بازی میکنیم یه عده هم هر توییت رو با واحد شمارش قطعه 🙂 می ندازن به خلق الله ۴۰ هزار تومان.

توییت او دستمایه‌ی شوخی و کنایه‌هایی شده است از جمله:

عشقباز: درکامنت ها شاهد کی بود کی بود من نبودم  هستیم 😂 باشه بابا شما همه برای رضای خدا تویبت میزنید اینم فیش حقوقی منه

زهرا اچ بی: 400 تومن هر توییت؟ خدایا چه توییتهایی هدر دادیم مفت😂

صادق صادقی: ۴۰ هزار تومن.

حاج فیدل: وقتی میگیم یه عده مفتی آنلاین نمیشن اینه. متن توییت منتشر بشه بیشتر به عمق فاجعه پی میبریم.

شهریوردخت: چه قشنگ😀 فقط ما بخ بخ بیچاره ها این وسط فیو هامون داره اسراف میشه. سوالی که هست شما اینو از کجا آوردین 🤔

سیدعلی موسوی: دکتر جان در آمدش انگار از تدریس بیشتر است. بگو تغییر رویه بدهیم

محمدرضا اصنافی: بعله. البته بگم که این برای اکانت درپیته. شاخ‌ها خیلی بیشتره

خانم ایرانی:‌ حالا وقتشه شما به عنوان‌فردی که لوگو و‌ اسم سازمان اون برگه رو می تونید ببینید پاسخگو باشید اینا کی هستن که این بودجه های مفت رو دارن. این پولهای کثیف  یامفت از کجا می یاد؟ چون همه اینجوری متهم میشن اخلاقی هست دقیقا بگید یا ازتون پیگیری قضایی بشه علت منتشر کردن این فرم جعلی چیه؟

محمدرضا اصنافی: حالا شما چرا انقدر نگرانید؟

پوریاشونم: حالا شما چرا انقدر نگران شفاف‌سازی درست حسابی هستید؟

خانم دال: سید مالیاتشو هم پرداخت میکنن؟ 😂😂

محمدرضا اصنافی: بله بله

سیدمهدی ناظمی: منم ببر استخدام کن. تا الان 3473 «قطعه» توئیت زده ام که قول می دهم قدیمی ها را تا 70 درصد تخفیف بدهم. بعد از این هم تا سی تومان راه میام.

مریم ناصرپناه: اینو از کجا اوردین سوال اول؟! اون ۵۶ میلیونه سوال دوم !!!

محمدرضا اصنافی: نه ریاله. کل پروژه یه میلیارده.

توییت‌های ۸ میلیون تومانی

مهدی افروزمنتش هم در توییتی مبهم که به نظر به ماجرای جنجالی اخیر یک شرکت حمل و نقل اینترنتی اشاره کرده است، نوشت:

«آن تقدیرنامه اجبار بود، آن بیانیه هم بود؟ این پول پخش کردن بین شاخ!های توییتر هم اجباری‌است؟ دارید گند می‌زنید، با چهار تا توییت ”ما اشتباه کردیم، اس… مجبور بود” به گوشیها برنمی‌گردید، برگردد‌ هم ارزشش را ندارد! اگر‌ برای شما آنقدر دارد که بابت هر توییت ۸ میلیون بدهید از نظر ما کثافت‌کاری است».

توییت تکمیلی اصنافی

آقای اصنافی در توییتی تکمیلی نوشت: این جدول هزینه اساسا هیچ ارتباطی با نهادهای نظامی … و بخش‌های جنگ نرم اون نداره و‌ مربوط به یک نهاد فرهنگی است. کسانی که این رو فرصت حمله به حزب الهی پیدا کردن بهتره سکوت کنند تا ماجرای قرارداد چرب و سنگین با ب-ع رو باز نکنم.

پریچهر در توییتی در پاسخ به او نوشت: ولی جناب شما طوری نوشتید که همه ما فکر کردیم مربوط به یک نهاد حزب الهیه. این کوت هم به طرز قابل پیش بینی فیو استار و دیده نمیشه. از دیشب کلی آدم به همدیگه تیکه انداختند و همدیگه رو زیر سوال بردند که تو گرفتی؟ نگرفتی؟ اعتمادها اینجوری فرو می‌ریزه و به‌راحتی جمع نمیشه.

محمدرضا اصنافی: خب مربوط به یه نهاد حزب الهی هم هست. حزب‌اللهی‌ها باید ببینن چه کردن که تا چنین بحثی میشه ذهن ها میره سمت اونها.

پریچهر: اگر هست که هیچ. چون من از این یکی توییت تون برداشت کردم نیست. اما حزب‌الهی‌ها رو نمی‌دونم چه کردند و واقعا از رابطه ها و مناسبات مالی خبر ندارم اما اینکه با وجود پروژه‌های کلان اونوری‌ها، برچسب ۷تومنی چسبیده به ارزشی‌ها خودش جای سواله…

فامیل دور: کاش اینو تو توییت اولی عنوان میکردین که اینطوری سو برداشت نشه. پر واضح بود که با اون توییت با اون سبک نوشتن شرایط حمله به حزباللهیا فراهم میش.

محمدرضا اصنافی: خب بی ارتباط با حزب الهی ها نبود. دوم می‌نوشتم ربطی به سپاه نداره برعکس خونده میشد و میگفتن گرا داده.

فامیل دور: خب کسی اینو تفکیک نمیکنه که نهاد فرهنگی زیر مجموعه نهاد های نظامی سپاه نیست. گرچه یه جاهایی با هم همپوشانی دارن. البته الان شات همین توییتو خیلی جاها گذاشتن با عنوان پول دادن به دلواپسان برای حمله به دولت.

محمدرضا اصنافی: خب نامردیه دیگه. هیچ اشاره‌ای نکردم که کیه و کجاست. اونها خودشون برداشتن لیبل زدن. البته حزب الهی‌ها هم باید ببینن چکار کردن که تا چنین بحثی پیش میاد ذهن‌ها میره سمت اونها.

ثروت‌های بادآورده‌ی بعضی خبرنگاران از کجاست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا