خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت فیلم خرس

در دو روز گذشته،  خسرو معصومی کارگردان فیلم خرس از تمایل کمپانی نتفلیکس برای خرید این فیلم خبر داد. 

کارگردان این فیلم توقیف شده در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز گفت: کمپانی نتفلیکس خواهان خرید این فیلم است، حتی این کمپانی گفت تا به ترکیه بروم و در آنجا برای خرید فیلم با هم مذاکره کنیم. خرس پروانه ندارد، ما اجازه نداریم که فیلمی بدون پروانه را به آنها بفروشیم. 

معصومی درباره‌ی آخرین وضعیت این فیلم گفت: واقعیت ماجرا این است، خرس از سال 90 توقیف است. دلیل توقیف این فیلم را به من و دیگران نگفته‌اند، هیچ کسی دلیل توقیف بودن آن را نمی‌داند. حتی اگر به من می‌گفتند که یک یا دو پلان حذف شود، در مورد آن می‌توانستم فکر کنم که این کار را بکنم یا نه. هیچ چیزی در مورد آن نمی‌گویند. به علیرضا تابش [مدیرعامل بنیاد فارابی] گفتم کمپانی نتفلیکس خواهان این فیلم است و او از این موضوع استقبال کرد. تابش در پاسخ به من گفت پیگیر موضوع خواهم بود و از فریدزاده معاونت بخش بین‌الملل خواسته است تا موضوع را پیگیری کند. آقای فریدزاده شماره‌ام را گرفت تا با من تماس بگیرد، اما هنوز تماس نگرفته است.

این کارگردان درباره‌ی مشتری‌های پیشین این فیلم نیز گفت: به دلیل اینکه خرس در بخش بین‌الملل فارابی پخش می‌شد، پیش از این یک شرکت کانادایی خواهان اکران خرس در کانادا بود، اما به دلیل عدم وجود پروانه موضوع منتفی شد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی نیز درباره‌ی آخرین وضعیت این فیلم به انصاف نیوز گفت: آقای داروغه‌زاده درباره‌ی این موضوع پاسخگوست. من با ایشان صحبت کردم و منتظر پاسخ هستم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا