خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه ی جمعی از فرزندان شهدا به رییس جمهور: ردصلاحیت ها را پیگیری کنید

جمعی از فرزندان شهدای ایران اسلامی در نامه ای به رییس جمهور درباره ی ردصلاحیت های انتخابات آتی مجلس با بیان این که «امروز شهیدان ما از این رویه ی تند و دور از منطق و انصاف، نگران‌اند»، بر پیگیری آن تاکید کردند. پس از بررسی هیات های نظارت، شورای نگهبان درباره ی اعتراضات تصمیم گیری خواهد کرد.

متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛ جناب آقای دکتر روحانی
موفقیت و پیروزی ایران عزیز اسلامی در پرونده ی هسته‌ای آن‌قدر مهم و قابل اهمیت هست که بتوانیم این موفقیت را با افتخار پیروزی در دفاع مقدس هم‌تراز بدانیم. بی شک این مهم با هدایت‌های هوشمندانه و قابل تحسین مقام معظم رهبری، سیاست ورزی و دیپلماسی دولت تدبیر و امید و صبوری و ایستادگی مردم سرافراز ایران اسلامی به‌دست آمده است. این شهد شیرین یکی از ماندگارترین افتخارات مردم در تاریخ کشور عزیزمان است که بعد از تحمل همه فشارها و تحریم‌های سخت و ظالمانه به‌دست آمده است.
اما زهی دریغ و افسوس که این پیروزی بزرگ در عرصه ی دیپلماسی، با رد صلاحیت گسترده‌ ی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که عمدتا از میان اصلاح‌طلبان و معتدلین دوست‌دار کشور و نظام بوده‌اند، در کام مردم عزیز تلخ شده است.

آقای رییس جمهور!
طی روزهای اخیر «هیات نظارت بر انتخابات» تیغ رد صلاحیت را بر بسیاری از عزیزان دوست‌دار وطن کشید و غالب آن‌ها را با بهانه‌هایی واهی همچون عدم التزام به اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، از حضور در صحنه ی رقابت انتخابات باز داشت. و این در حالی است که هیچ یک از مراجع رسمی چهارگانه نظر مستندی بر رد صلاحیت این [بخش از] عزیزان ندارند.
این ناظران که خود را داور در احراز صلاحیت دیگران می‌دانند، آیا هرگز اندیشیده‌اند که ناظرانی هم بر اعمال و رفتار آن‌ها می‌نگرند؟ از شهیدان اِبایی ندارند؟ از خدای آنان چه‌طور؟

آقای دکتر روحانی!
آنان بدانند که شهیدان و خدای شهیدان شاهد و ناظر بر تمام اعمال و کردارشان هستند و اگر مثقال و کمتر از مثقالی ظلمی در حق کسی روا دارند، در پیشگاه شهیدان و خدای آنان پاسخی نخواهند داشت.
مگر نه اینکه میزان رأی ملت است و رأی ملت حق‌الناس؟ پس این چه پاسداشتی از حق الناس است؟!
امروز شهیدان ما از این رویه ی تند و دور از منطق و انصاف، نگران‌اند.
یقین بدانید که تاریخ از ما و شما به نیکی یاد نخواهد کرد، اگر امروز بر حق و انصاف پایمردی نکنیم و رهرو راه مقدس آزادی و آزادمردی که پدران‌ شهیدمان آغاز کردند، نباشیم.

به امید ایرانی آباد، آزاد و سربلند

والسلام علی من اتبع الهدی

جمعی از فرزندان شهدای ایران اسلامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا