خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیباکلام: حمایت اصولگراها از تتلو یک استفاده‌ی ابزاری بود

استاد دانشگاه تهران درباره‌ی بازداشت امیر تتلو و اینکه آیا امثال رسایی و رائفی‌پور از او حمایت خواهند کرد گفت: اصولگراها از او حمایت نخواهند کرد و در مقطعی که از او حمایت کردند، یک استفاده‌ی ابزاری برای رای آوردن آیت‌الله رئیسی در انتخابات 96 بود.

صادق زیباکلام درباره‌ی بازداشت تتلو و اینکه آیا اصولگرایان مثل حمید رسایی و رائفی‌پور از او حمایت خواهند کرد به انصاف نیوز گفت: تندروها از تتلو حمایت نخواهند کرد چرا که رویکرد آنها یک رویکرد ابزاری بود و می‌خواستند برای انتخابات 96 با توجه به محبوبیتی که در بین جوانان داشت بهره‌برداری کنند. در واقع می‌خواستند بگویند که تتلو از آقای رئیسی حمایت می‌کند و برای او رای جمع کنند.

این استاد دانشگاه تهران در ادامه گفت: اینکه این حرکت به لحاظ اخلاقی درست بوده یا خیر قابل بحث کردن است. برای اینکه در خفا، خیلی از اصولگرایان این کار را تایید نکردند. حالا اگر بازداشت تتلو تایید شود و به ایران منتقل شود هیچ کدام از اصولگراها از او حمایت نمی‌کنند و اساسا به روی خودشان نمی‌آورند که در یک مقطعی از او استفاده ابزاری کردند.

زیباکلام درپاسخ به اینکه «رائفی‌پور و رسایی که پیش از این می‌گفتند امیر تتلو در جبهه حق علیه باطل مبارزه کرده، الان چه موضعی خواهند گرفت؟» گفت: این سوال را باید تندروها جواب بدهند که آیا این مبارزه‌ای که تتلو کرده مبارزه‌ی حق علیه باطل بوده و چه نوع مبارزه‌ای بوده است؟ چون در یک مقطعی شماری از اصولگراها معتقد بودند مبارزه‌ی تتلو مبارزه‌ی درست و صحیحی است. کاش مقداری توضیح دهند کدام جنبه‌ی مبارزه او بوده که مورد تایید اصولگراها قرار گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای زیبا کلام: هیچوقت سوالهای سخت از باصطلاح اصولگراها نپرس! اینکار در کتاب قانون اساسی جداگانه و سری اصولگراها که فقط دست خودشان است و به کسی نشانش هم نمیدهند جرم است! در بندی از ان امده که افراد را بایستی در موقعیتی که در ان هستیم بسنجیم! قربانیان این قانون بسیارند که اسم بردن از انان نیز در این کتاب قانون اساسی مخفی جرم محسوب شده و مجازات اطلاعات سپاه را بدنبال دارد! وقتی به عکس این ننه مرده تتلو نگاه میکنم میبینم با این ریختی که برای خودش درست کرده بلا سر خودش اورده” حتی در امریکا و اروپا هم کسی را نمیبینی که خودش را اینجوری درست کرده باشد” این سمبل جوان امروز ایران است ” کسانیکه زورشان به توپ و تانک نمیرسد و مجبورند خود زنی کنند! نمونه اش ابان ماه گذشته که هر کس فریاد زد من گرسنه ام با گلوله تغذیه اش کردند” این حکومت هم دست و پای خودش را در پوست گردو گذاشته! زمانیکه کسی مثل اوباما میخواهد با زبان خوش با ایشان جلو بیاید صدای عربده و رجز خوانی اشان استریو فونیک میشود و وقتی کسی مثل ترامپ و بقول قالیباف لوله اشان میکند سر بجان مردم میکنند و به عشق لیلی یقه مجنون را میگیرند ! در پیچهای مهم تاریخیشان فقط مردم چپ میکنند و ته دره سرنگون میشوند! تتلو نمونه کسانیست که از هر راهی تلاش کردند تا مفری بیابند و پیدا نشد” بقول اخوان ثالث قفس تنگ است و در بسته ست ” اقای زیبا کلام چرا سعی میکنی جواب سوالی را که میدانی بپرسی؟ ملاک حال فعلی افراد است!

  2. دقیقا،دقیقا استفاده از تتلو برای اصولگرا ها الحق یک استفاده ابزاری بود . ولاکن جناب شما برای اصلاح طلب ها خود اچار فرانسه اید…بعله..

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا