خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اگر نیروی سپاه در انتخابات از کسی حمایت کند برخورد می‌شود»

مدیر روابط عمومی سپاه لرستان با اشاره به این‌که هدف سپاه در انتخابات، فقط حضور حداکثری مردم است، افزود: سپاه از هیچ کسی حمایت نمی‌کند و اگر نیروی کادری چنین کاری انجام‌ دهد با او برخورد می‌شود.

به گزاری ایسنا آیت دولت‌پور در مراسم دورهمی خبرنگاران که به همت بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات اولویت نخست مشارکت مردم بوده و تمام تلاش سپاه نیز کمک به مشارکت مردم به پشتوانه نظام است.

وی با ذکر این مطلب که دشمن برای کم‌رنگ بودن حضور مردم تلاش می‌کند، ادامه داد: مشارکت حداکثری باید با انتخاب اصلح همراه باشد این در حالی‌ است که مردمی بودن و انقلابی بودن از شروط انتخاب اصلح است.

دولت‌پور با اشاره به این‌که هدف سپاه در انتخابات، فقط حضور حداکثری مردم است، افزود: سپاه از هیچ کسی حمایت نمی‌کند و اگر نیروی کادری چنین کاری انجام‌ دهد با او برخورد می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه لرستان با اشاره به این‌که نیروهای بازنشسته، وابستگی به سپاه ندارند و با نیروی در حال خدمت متفاوت هستند، اضافه کرد: هر کسی می‌تواند نظر شخصی‌اش را بدهد.

وی با اشاره به این‌که سپاه نهادی انقلابی و فراجناحی است و به‌صورت مصداقی از فرد یا حزب خاصی حمایت نخواهد کرد، اضافه کرد: سپاه خود را برای هیچ حزب یا جناحی هزینه نمی‌کند و فقط به تبیین انتخاب اصلح می‌پردازد و تبیین معیارهای انتخاب اصلح نباید با عنوان دخالت در انتخابات تعبیر شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دقیقا . چون در این انتخابات نیازی نیست دیگه . راهی برای ورود رقیب نمونده . حتی آدم مرده ممکنه نماینده بشه ولی رقیب نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا