خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمان فسادهای دوره‌ی احمدی‌نژاد کجا بودید؟

تعدادی از اعضای فهرست اصولگرایان اکثرا عضو جریان پایداری و احمدی نژاد، برای انتخابات مجلس، این روزهای منتهی به انتخابات رقبای خود را «مافیای قدرت و ثروت» خوانده و دولت فعلی را به فسادهایی متهم می کنند؛ در حالی که بدنه ی این جمع از حامیان اصلی روی کار آمدن و همراهان احمدی نژاد بودند.

به گزارش انصاف نیوز، در تازه ترین نمونه، علیرضا زاکانی که در فهرست اصولگرایان است و خبرگزاری های غیرخصوصی فارس، نسیم، مهر و تسنیم به صورت گسترده در حال پوشش اظهارات جناحی و تبلیغاتی این جریان هستند، اتهامات ثابت نشده ای را علیه جریان رقیب انتخاباتی خود مطرح کرده است.

وی گفته است: «مطلع شدیم که مافیای قدرت و ثروت در انتخابات فهرست دارد. حزبی که امروز داعیه فهرست دادن دارد و رییس جمهور هم به آنها اهتمام دارد، از فرد مفسد کرسنت، پول دریافت کرده و آقای نوبخت باید پاسخگو باشد».

و همینطور گفته است: «امروز اسناد متقنی از یک شبکه مخوف در اختیار دارم. امروز یک خطر بی سابقه کشور را تهدید می‌کند و نوعی غارت در اموال ملی در حال وقوع است و توسط یک شبکه انجام می‌شود که بخش وسیعی از دولت را آلوده کرده است. این گروه به توافق هسته‌ای به عنوان ابزاری برای تجارت وسیع خود می‌اندیشد».

پرسش های انصاف نیوز:

1 – اگر سندهایی در باره ی موارد مطرح شده وجود دارد چرا تاکنون به دستگاه قضایی که مورد اعتماد این جریان است ارایه نشده است؟

2 – آیا این روش که اتهامات ثابت نشده ای در شب انتخابات به رقبا زده شود، مطابق اصول و ارزش هایی است که این جریان از آن سخن می گویند؟

3 – آقای احمدی نژاد و جریانی که به «جریان انحرافی» از سوی بخشی دیگر از اصولگرایان متهم شد، با فهرست موسوم به اصولگرایان چه نسبتی دارند؟

4 – مدعیان امروز مبارزه با مفاسد آیا هوادار دولت آقای احمدی نژاد نبودند که محمدرضا رحیمی، رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آن در حال حاضر در زندان اوین است؟
5 – آیا مردم از منتقدان امروز در دوره ی احمدی نژاد که مفاسد اقتصادی گسترده و بزرگی در آن اتفاق افتاد سابقه ی خوبی دارند؟

6 – چرا اصولگرایان مدنظر در فهرست اصولگرایان، قبل از پرداختن به اتهامات ثابت نشده در مورد رقبایشان، نام 180 کاندیدایی که از آقای رحیمی، معاون اول آقای احمدی نژاد پول گرفته بودند را منتشر نمی کنند یا هیچ کدام از پول گیرندگان به این کار اعتراف نکرده اند؟

7 – با تجربه ی انتخابات 92 که 8 سال علیه رقیب اتهاماتی در رسانه ها مطرح شده بود ولی پیروز شد، تصور می کنید که مردم در این انتخابات چقدر به اتهاماتی که به زقبا می زنید توجه خواهد کرد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا