خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر مدیرعامل «ومعادن» در دقیقه‌ی نود / آیا وزیر جدید زیر بار می‌رود؟

رضا رحمانی در روزهای آخر وزارت صمت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معاون و فلزات با نماد «ومعادن» – از شرکت‌های موفق بورسی – را تغییر داده است؛ اما آیا این تغییر برخواهد گشت.

یکی از فعالان معدنی در تماسی با انصاف نیوز درباره‌ی تغییر عزیزاله عصاری توسط رحمانی در روزهای پایانی وزارت خود گفت:

آقای رحمانی طبق آنچه در نامه به رییس جمهور نوشته، از چند روز قبل احتمال می‌داده که قرار است تغییر کند. در همین روزها مدیرعامل این شرکت را تغییر داد. مدیرعامل آن سه‌شنبه، چهارشنبه‌ی گذشته برکنار شد و امروز وزیر. کاملا مشخص است که به هم مربوط است و وزیر از این فرصت استفاده کرده است.

این شرکت یکی از بهترین شرکت‌های بورسی است و در این چند وقت هم خوب درخشیده؛ ارزش بازار آن حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است و در حالی این تغییر انجام شده که در اوج رشد است و کلی طرح‌های ملی و فراشرکتی در حال اجرا دارد. در حال حاضر هم شاید حدود هزار میلیارد تومان پول نقد در حساب شرکت باشد که در شرکت‌های دیگر معمولا نیست.

الان هم مدیریت شرکت را قرار است به دست کسی بدهند که هیچ سابقه‌ی اجرایی در کارنامه ندارد در حالی که وقتی شرکت را به دست آقای عصاری سپردند حتی شرکت توان پرداخت حقوق‌ها را نداشت اما در طول مدیریتش وضع شرکت به اندازه‌ای رشد کرد که جزو یکی از بهترین شرکت‌های بورسی شد.

در حقوق یک قانونی هست که می‌گویند تاجر ورشکسته در روزهای منتهی به ورشکستگی هر معامله‌ای کند باطل اعلام می‌شود. دقیقا همین اتفاق اینجا در عرصه مدیریتی افتاده است. آقای وزیر سابق در روزهای پایانی چنین کار عجیبی کرده است. آیا وزیر جدید جلوی این تغییر را می‌گیرد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا