خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه ارتش درباره مصاحبه امیر دریادار سیاری [+توضیح ایرنا]

در واکنش به انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی ارتش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز و‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده اند.

مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت 90 دقیقه بوده که فرازهایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش  اول تنها 13 دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت و گوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.


حساب کاربری خبرگزاری ایرنا در توییتر نیز در این باره نوشت:

«‏مخاطبان ارجمند ایرنا؛

مصاحبه با امیر دریادار ‎سیاری در همکاری مشترک ایرنا و روابط عمومی ‎ارتش انجام و نهایی شد. اما پس از مدت زمانی بسیار کوتاه، به دلیل اعلام روابط عمومی ارتش مبنی بر ضرورت اعمال برخی اصلاحات فنی و محتوایی مصاحبه موقتاً از دسترس خارج شد.

ان‌شاءالله نسخه نهایی و کامل آن به زودی منتشر می‌شود.

ممکن است برخی فرازهای نسخه کوتاه منتشر شده، سبب سوء برداشت‌هایی از سوی رسانه‌ها شده باشد که با انتشار نسخه کامل، این موضوع با دقت بیشتری قابل بررسی و قضاوت است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام، می‌گویند کسی که حسابش پاک است چه منتش به خاک است. حالا هم اگه سخنان امیر اگر نادرست است خوب چرا از ترس سانسور یا خلاصه میشه.اصلا چه لزومی به پخش نشدن داره اگر نمی‌ترسند. حالا که سانسور شده پس چیزی گفته که خیلیا رو ترسونده که واقعیات چیه. همه مردم هم اینو میدونن این وسط یه عده آدمای سوء استفاده گر هستن و بودن و خواهند بود. مهم اینکه ما در هر مقامی هستیم نزاریم سوء استفاده گرا از این کارا کنند. و کسایی بودن با چند روز یا چند هفته رفتن به جبهه ها ازش خیلی بهره برداری نادرست کردن و میکنن و خواهند کرد. یادمان نرود که جنگ را مردانی و زنانی مثل امیر سیاری و فلاحی و…. پیش بردن و خرمشهر رو آزاد کردن و از این کار سوء استفاده نکردن که هیچ تا الانم هیچ جا بیان نکردن. درود به شرفشان که واقعا بعد اینهمه سال تازه باید واقعیات چنگ رو از زیر زبانش کشید بیرون، در مقابل کسایی بودن با چهارروز رفتن به این مناطق چه تبلیغهایی و چه مدارکی برای خودشان زد و بند نکردن. من خودم هم این تجربه رفتن به جبهه رو داشتم ولی هیچ وقت این کارو نکردم و نمیکنم چون هدف دفاع از ایران بود ولاغیر. بازم درود به شرفشان و بدا به حال اون عده که سوء استفاده کردن از مقام رزمنده مقام شهید و مقام جانباز و بدا به حال اون کسایی که برای اینجور سوء استفاده ها زمینه رو فراهم کردن خدا ازشان نگذرد، نمی‌گذرد مطمیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا