خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند نکته پس از کلمات اعتراضی محمود امجد

سیداکبر موسوی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «چند نکته پس از کلمات اعتراضی محمود امجد» نوشت:

۱. سال‌هاست امجد را می‌شناسم و بسیار وامدار اویم و ارادتم به او را انکار نمی‌کنم. به گمانم امجد آنچه به من و بسیاری دیگر یاد داد، این بود که حتی در چارچوب دینی به غیر از معصومین همه ممکن است اشتباه کنند حتی بزرگان. خود امجد هم می‌تواند اشتباه کند. این را نشان می‌داد. کسی «حسین زمانه» و «علی زمانه» نیست و منتقدان و مخالفان اینها هم «یزید زمانه» و … نیستند. تقسیم دو فرد مخالف به حق و باطل نفی می‌شود در این نگاه. شاید در جایی که حتی مخالفت بنیادین و اساسی باشد، هر دو فرد بهره‌ای از حقیقت داشته باشند و حتی اگر یکی‌شان یا هر دو بر خطا باشند، هر دو در جانب حق باشند. در جانب حق بودن، مساوی با در دست‌داشتن حقیقت نیست. ما از حق بهره‌ای اندک داریم. تقابل فرد الف با فرد ب، به این معنا نیست که یکی از آنها دو حق است و دیگری باطل؛ شاید هر دو در جانب حق باشند و شاید هر دو در جانب باطل و شاید هر دو بیرون از باغ باشند. ملاک حق، چیزی نیست جز بر عدالت رفتار کردن. اما گاهی یافتن مصداق عدالت پیچیده است.

۲. دیدگاه امجد نسبت به آیت الله خامنه‌ای تغییر کرده است. امجد پیش از آن هم مرید و هوادار دو آتشه و … نبود. اما منتقد و مخالف نبود. شاید بتوان گفت حامی عادی بود. اما پس از ۸۸ او منتقد و مخالف شد. رازی در کار نیست. امجد مخاطبان بسیاری داشت و مخاطبانش از طیف خاصی نبودند. پای صحبتش افراد بسیاری با تفکرات بسیاری می‌نشستند. با بسیاری از آنان دوستی داشت. به سادگی با آنان رفت و آمد می‌کرد، اگر دعوتش می‌کردی به اتاق یا حجره می‌پذیرفت. من می‌توانم تصور کنم که امجد پس از ۸۸، روایتی غیر از روایت بنگاه بانگ و رنگ را از بسیاری از کسانی که می‌شناخت و اعتماد داشت، شنید. در این روایت‌ها، تماشاگر ستم بود و نمی‌توانست این ستم‌ها را توجیه کند. امجد با کوی دانشگاه رابطه داشت و حمله ۲۵ خرداد به کوی دانشگاه را دیده‌اید. آن حمله توجیه‌پذیر نبود و … امجد می‌دید که برخی از مخاطبانش این‌سوی ماجرایند و برخی آن‌سو، او دوست نداشت میان‌شان نزاعی باشد و کسی ضربه‌ای ببیند؛ اما نزاع بود و …
ماجرا ساده است. همان‌چیزی که کوهن در «ساختار انقلاب‌های علمی» می‌گوید. انقلاب‌های علمی را به انقلاب‌های سیاسی تشبیه می‌کند. یک مشکل و دو مشکل و سه مشکل باعث نمی‌شود که نظریه‌ای، باوری، حکومتی و … فرو بریزد. اما وقتی این مشکلات انباشته شد، وقتی پرسش‌های بی‌پاسخ فراوان شد، وقتی جوابی قانع‌کننده برای اینها نبود، باور فروخواهد ریخت. یا باید نادیده گرفت و غفلت ورزید و یا باید فروپاشی را پذیرفت و گذر کرد.
نمی‌گویم امجد اینک بر حق است یا نیست؛ اما می‌توانم این گذر را تصور کنم. او خوانندهٔ بولتن‌ها نبود؛ او شنوندهٔ مخاطبانش بود که از همه طیف بودند. او فقط یک روایت ویرایش‌شده را نمی‌شنید؛ گاهی لمس می‌کرد اتفاقات را و لمس هر اتفاقی، هر حادثه‌ای، انباشت پرسشی بود روی پرسش‌های دیگر. چرا امجد گذر کرد؟ چون مخاطبانش و دوستانش از یک طیف خاص نبودند.

۳. همه کلمات امجد قابل دفاع نیست. همه هم قابل رد نیست. او مثل ماست. بر گمان خودش، بر داده‌های خودش باوری را می‌پذیرد و مثل همهٔ باورهای ما خطاپذیر است.

۴. به گمانم بزرگترین ویژگی امجد این بود که بازیگر نبود. همیشه می‌گفت بازیگر نباشید. بازیگر نبود. خودش را فریب نمی‌داد. شاید مثل همهٔ ما فریب داده‌ها و فریب استدلال‌ها و فریب تحلیل‌های خودمان را بخورد؛ اما وقتی به نتیجه‌ای می‌رسید، بازی نمی‌کرد. هیچ‌گاه مثل آخوندهای منبری نمی‌گفت «ما تقوا به خرج می‌دهیم و به کسی بد نمی‌گوییم؛ اما ایشان مستحق هر بدی‌ای هست» این بازی است. برای خودش شأن قایل نبود.

۵. کارخانهٔ طلحه و زبیرسازی ارزشی‌ها دوباره فعال شده. آنها به امجد، طلحه و زبیر می‌گویند. پیش‌فرض طلحه و زبیر خواندن امجد، خودحق‌پنداری مطلق است. ما حقیم و هر کسی سخنی علیه ما گفت، باطل است. اگر کسی قبلا همراه ما بوده، الان نباشد، طلحه است. غافل از اینکه، همه خطا می‌کنند. هم آیت الله خامنه‌ای خطا می‌کند و هم امجد. هیچ‌کس معصوم نیست. شاید امجد اشتباه بکند و موضعش اشتباه باشد؛ اما این تنها اشتباه در تحلیل است؛‌ نه طلحه و زبیر شدن. بگذریم از اینکه عیار کارخانه‌شان با «حرسازی» از تتلو روشن شد.

۶. به گمانم امجد می‌توانست با ادبیاتی که بیشتر به گفتگو نزدیک باشد، اعتراضاتش را بگوید. می‌توانست راه گفتگو را باز کند و به جای طلحه و زبیر شنیدن، پاسخ طلب کند. بخشی از کلماتش هم قابل دفاع نیست. به گمانم هنر اعتراض در کلماتش مفقود بود. هم با بخش غیرقابل دفاع، دیگر کلماتش دیده نشد و هم آن دیگر کلمات، می‌توانست با ادبیات پاسخ‌طلبانه مطرح شود -که نشد-.

۷. به گمانم امجد همان امجد است. انسانی که اشتباه می‌کند، انسانی که آزاده است، انسانی که بازیگر نیست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اخه امجد فیلمی که […] را ندیده که زم را شهید خونده؟ کدوم شهیدی [به یک مرجع تقلید توهین میکنه؟]

    47
    56
    1. بحث اشتباه و خطای امجد و یا رهبر نیست. این مهم نیست و شاید در کل امر عادی باشد مهم این است که از طرفی نسبت به شهید سلیمانی آنگونه سخن میگوید و نسبت به دشمن او اینگونه. این چیه به نظرتون. پناه بر خدا

      3
      1
  2. مطالب تون کاملاً با مغلطه و توهمات عجین شده بود کمی مبانی فکری تون رو تقویت کنید

    69
    32
  3. نظرت رو در باره ی زم نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیت الله امجد زمی است یا سلیمانی؟؟؟؟؟

    58
    19
  4. بله خدا رحمتش کند
    خودش را با دفاع از یک خائن به مردم ایران و اهانت به رهبر ایران اسلامی و امام جامعه به زباله دان انقلاب اسلامی فرستاد.
    آبروی روحانیت را هم برد .

    113
    113
    1. سلام خدا رحمتش کنه شیخ شهید کافی همیشه تکه کلامش ؛ 12 سالم پای منبرش بودم /اسلام مسلمان کودن و نفهم و بیشعور نمخواد / با علی/ ع/ چ گردند آیا نفرمود ابو موسی اشعری بدرد نمیخوره

      15
      11
        1. 42 سال است اوضاع هر روز بدتر از دیروز میشود گردن رئیس جمهور ننداز رئیس جمهور مترسکی است برای فحش خوردن و انداختن مشکلات گردنش مشکل از اساس این حکومت است عزیز

          3
          5
  5. بله توجیه کن کلمات زشت و توهین به رهبر جامعه آنهم از سوی کسی سالها خود را در قالب عالم اخلاق و… نشان داده
    اخوی هیچ کس نمی گوید رهبر معصوم است ولی سکان دار جامعه هر که باشد حتی رئیس جمهور با آن همه ایراد حق توهین نداریم همانگونه که رهبری توهین را حرام دانسته اند
    کمی تفکر بفرما و بعد مقاله بنویس اخوی مسئول نوشتن هستی

    86
    82
    1. چرا کلی به سید اصلاحات ورئیس جمهور ازطرف ذوب شده های ولایت توهین واهانت می شود حالا این بنده خدا انتقاداتی از سر دلسوزی داشته نمی توانید به تابید. انتقاد حق مردم است از حاکمانش به مصاف نقد نماید.

      32
      24
  6. اشتباه سرجاش غیر معصوم اشتباه دارد اما آخر دو دوتا چهارتا را نفهمیدن یا فهمیدن آن و لجاجت و تعصب و اصرار و لجاجت بر نظر خویش علیرغم ثابت شدن ناحقی آن برای خود را چجور توجیه کنیم البته شاید خود نیز به جهت معصوم بودن به لجاجت و تعصب گرفتار بشیم معاذالله

    18
    14
  7. به نظرم باز پای آقازاده ای در میان است که کارش یا بارش گیر کرده و امجد میخواهد با این حرفها که سرشار از آشفتگی و پرت و پلا گویی است مجوزی بگیرد برای ترخیص سلطانی دیگر!!! والله اعلم.

    31
    69
    1. خودتان بهتر همدیگر رو میشناسید ولی مگر چهل سال پیش ما رای ندادیم جمهوری اسلامی اری .خوب چهل سال گذشت چی شد دیگه آیندگان حق رای ندارند

      28
      25
        1. وقتی حق رای به دیگران ندی بالاخره به زور حق رای ازت میگیرن. روزی که دیگه بعد از اون اونا بهت حق رای نمیدن و این دور باطل ادامه پیدا میکنه. پس حق رای را همیشه باید محترم شمرد.

  8. شما خودت اصل فتنه و نفاقی انصاف جون ، حالا اومدی از امجد دفاع کنی اصلا امجد از طرفداری از شما میگه
    شما هم یکی مثل روح الشیطان زم
    ان شاءالله بزودی با حزب اصلاحاتتون متلاشی بشید و برید قعر جهنم
    خونخوار های اختلاسگر و سهم خواه

    76
    84
  9. سلام بر اهل هدایت.‌خیلی متن مزورانه ای بود. ما هم حسین زمانه داریم هم علی زمانه هم یزید و ابوموسی اشعری زمانه. تفاوت امام خامنه ای با امجد هم مثب تفاوت مالک اشتر با ابوموسی اشعری هست. برو این دام بر مرغ دگر نه. درضمن ایمیلی که دادم ایمیل خودم نیست. دلیلی نداره ایمیلم را بدم.

    51
    76
    1. چطوری هرکی از قماش پلید شماها باشه علی وحسین زمانس ولی اگه از شماهای کثیف نباشه یزددو معاویه ی س…بر چه اساسی شدین معیار….

      18
      10
  10. سلام. آقای نویسنده با این نکته شما موافقیم که نباید افراد را سفید مطلق و سیاه مطلق دید ولی حق را باید همیشه گفت…
    بسیاری از انسانهای گمراه هم کم کم راه را کج رفته اند و از اول کج نبوده اند. اگر راه توبه را پیش نگیرند بدون اینکه خودشان بدانند ممکن است هر روز به طرف سیاهی بیشتر پیش روند…

    43
    7
  11. باسلام.اینگونه شما می‌فرمایید پس ممکن هست امام خامنه‌ای به گفته آقای امجد خطا کار باشد!!!!!نخیر برادر محترم اشتباه نکنید در ترازوی دو کفه وجود دارد حق و باطل نمیشود دوطرف حق باشن!!!!! و در آخر شما را به فرمایش شهید والامقام دکتر چمران مهمان میکنم البته اگر قلبتان وگوشهایتان قفل نشده باشد!!!(وقتی ملتی به امر خدا به امر ولایت فقیه اعتماد میکنن خداوند اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی‌دهد و به نوعی به ایشان معصومیت می بخشد)

    45
    80
    1. ظاهرا سن شما اقتضا نمی کند اعتراض شدید اللحن شهید چمران به امام راحل پس از ورود یاسر عرفات به ایران را بیاد آورید یا نظر علامه طباطبایی پس از درخواست آیت الله العظمی میلانی برای بررسی موضوع آیت الله العظمی شریعتمداری را که مکتوب پاسخ دادند که اکثر اقایان (مراجع) هم با نوع برخورد با آقای شریعتمداری مخالفند در حالی که ظاهرا هنوز حصری هم اتفاق نیفتاده بود. اما باید دیگر اعتراض آیت الله جوادی آملیرا به سرکوب معترضان در سال 88 و به تبع آن ، منع حضور ایشان در نماز جمعه قم بعنوان امام جمعه را که بخاطر داشته باشید. برخورد علی (ع) با مخالفان و منتقد کجا و این حصرها و حذف ها کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      21
      8
    2. ظاهرا سن شما اقتضا نمی کند اعتراض شدید اللحن شهید چمران به امام راحل پس از ورود یاسر عرفات به ایران را بیاد آورید یا نظر علامه طباطبایی پس از درخواست آیت الله العظمی میلانی برای بررسی موضوع آیت الله العظمی شریعتمداری را که مکتوب پاسخ دادند که اکثر اقایان (مراجع) هم با نوع برخورد با آقای شریعتمداری مخالفند در حالی که ظاهرا هنوز حصری هم اتفاق نیفتاده بود. اما باید دیگر اعتراض آیت الله جوادی آملی را به سرکوب معترضان یا ظلم به مردم معترض در سال 88 و به تبع آن ، منع حضور ایشان در نماز جمعه قم بعنوان امام جمعه را که بخاطر داشته باشید. برخورد علی (ع) با مخالفان و منتقد کجا و این حصرها و حذف ها کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      9
      7
    3. حال شما خوبه کسالتی ندارید کجای حرف این اقا امجد توهین بود ایشان چند سوال سخت پرسیدند و انتقادی به امام خامنه ای است شما یا کلا نمی دانید توهین چی است یا معنای تحت لفظ فارسی توهین را نمی فهمید

  12. با سلام
    این امجدها وقتی از خواب غفلت بیدار می شوند که بمیرند
    اطلاعات سیاسی ایشان اگر زیاد هم باشد ولی قدرت تحلیل ندارند به نظر بنده این آخر عمر هم برا اینکه بخواد عاقبت بخیر بشه و دوست داره تو سیاست هم قاشقی هم بزند مشاور بگیره تا براش درست تحلیل کنند.حرف بسیار است و بی بصیرتی زیاد
    یه بچه دوره راهنمائی بیش از ایشون میفهمه

    30
    65
  13. دوست عزیز سلام.
    مطمئنا افراد زیادی در این باره نظر دارند ولی وقتی شما آدرس ایمیل از آنها می خواهید، از دادن نظر خود داری خواهند کرد. این جا ایران است و مدعی العموم منتظر.

    39
    11
    1. درج ایمیل برای جلوگیری از کامنت اسپم است. قبلا چند بار آن را برداشتیم اما تعداد بسیار زیادی اسپم می‌آید

      2
      13
  14. با تمام‌این تفاسیر آخرشو خوب نیومدی.امجد دیگه اون امجدنیست.آخه تفاوت از این بنیادین تر که زم بشه شهید؟!!

    34
    28
    1. می دونی تقصیر کیه؟

      تقصیر هم متوجه اوناییه که اسلام را به شکل پوستین وارونه به تن بنده و شما کردند،
      هم از بنده وشما که برای یافتن اسلام شناسی که دینمون را ازش بگیریم، قدر خرید یه جفت جوراب وقت و عقل نذاشتیم.

  15. به قول شما .امجد نقش خود ودیگرانی مثل خود را ومشخصا از ۸۸ تا بحال رافراموش کرده و از آنها عبور کرده است.به قول خودش اول باید از خود عبور بکنی وبعد…..بیش از انکه انباشت پرسشها به این نتیجه ختم شده باشد به نظر من انباشت پرسش وفقط از یک طیف منجر به این بی احترامی به بزرگ خانواده شده است.از همه مهمتر برای مشکلاتی که داریم بیش از آنکه راه حل ارائه بده وبیش از انکه از ناخلفات این خانواده گلایه بکند از بزرگ خانواده گفته که خود هم میدانند اشتباه است.حرکت در مسیر تشنگان قدرت ونه خدمت ،ایشان را به این نتیجه بی احترامانه رسانده است.خدا عاقبت به خیرمان کند همه را.

    7
    11
    1. چند خانواده شهید راضی میشناسی؟ به ازای هر یکی دو ناراضی یا زندانی سیاسی از خانواده آنها یا خود جانبازان و رزمندگان و … به تو نشان می دهم. بس کنید ارتزاق از خون شهدا و ظلم به مردم را.

      12
      5
  16. خریت مطلق میخواهد که اقدامات و رفتارهای نیما زم را دیده باشیم و تشخیص نداده باشیم چه کرده . حال این خریت چه از طرف جاهلی همچون امجد برادر ابن ملجم باشد یامردی خرتراز خودش اکبر موسوی
    تو و اون امجد بی دینتان به …. تان خندیده اید که از یک عامل اشوب حمایت می کنید
    شما اصلاح طلبها همگی نطفه تان نطفه حرام است . از کوچک تابزرگتان و از آخوندتا ریقوهایی مثل موسوی
    چوب را برداشتن گربه دزدها فرار می کنند
    چطور شد تا طلحه و زبیر را به مردم گفتند شغالانی مثل تو ترسیدید و از همین ابتدای کار خواستید شما را با انها مقایسه نکنند؟
    الحق که دشمنان نایب امام زمان خامنه ای کبیر و حکیم از احمقترین هستند

    18
    41
    1. با اینهمه توهینی که به اشخاص کردی فکر میکنی خیلی مسلمان و تابع ولی امری ؟ اسلام و ولی امر مسلمانان به افراد هتاک و فحاشی مثل شما نیاز ندارد ! بیاد بیاورید عیادت پیامبر اسلام از فرد یهودی که خاکستر بر سرمبارک ایشان ریخته بود !!!

      9
      3
    2. متاسفانه عده ای فرصت را مغتنم شمردن و در پوشش حمایت از معظم‌له ابروی ولایتمدارانو بردن. اگر ولایتمداری دوست محترم و خیلی خون‌در رگهات جوشیده ،که بعید می‌دانم، اینجا سکوت واجب است و اگر فرصت طلبید که ظاهرا هستید برای‌تان متاسفم از این بی‌اخلاقی.

      2
      1
  17. سلام جناب موسوی، با این همه نکات که فرمودید چیزی جز توجیه مشاهده نشد، آقای امجد که داعیه عرفان و اخلاق داشتند در این حد اشتباه چرا؟ عقل همراه با علم و عرفان ایشان پس چه میشود، بنده هم محضر ایشان را در کوی دانشگاه درک کردم، وجود حق و باطل را انکار می کنید؟پس پیام مولا را بیاد بیارید که در دوران آخر الزمان فاصله حق و باطل به اندازه فاصله چشم تا گوش است، ایشان که در بین قاطبه جوان بودند بایستی درک بهتری می داشتند، الهم اجعل عواقب امورنا خیرا،

    11
    22
  18. مهم نیست این … چی میگه، زمان علی از اینها زیاد بود، اینم ابوموسی زمان ماست

    30
    37
  19. اتفاقا این چیزی که شما نوشتی ناشی از خود برتر پنداری و جهل مرکب است. چون هر چیزی را شما نمی توانی با یک اشتباه ساده از کنارش بگذری. اشتباه ساده ای که هم راستا با صدای دشمنان و برخلاف استدلال های عقلانی باشد، اشتباه ساده نیست. وقتی شخصی مزدور و منافق که خودش به خیانت های خودش اعتراف می کند و طی این خیانت ها بسیاری از افراد را تنها با نوشتن یک پیام کوتاه به کام مرگ می فرستد، می توان لقب شهید داد. حتی اگر دین هم نداشتیم از گفتن این حرف خنده امان می گرفت. کسی که تحت شدیدترین حمایت های سرویس امنیتی فرانسه(که دشمنی اش با نظام اسلامی آشکار است) قرار داشت به چه معناست؟ حمایت از صحبت های آقای امجد با صحبت های روشنفکرانه یا ناشی از اسلام سطحی است و یا ناشی از خیانتی در پشت پرده که با حرکتی خرامان قصد از راه به در کردن شکاکان را دارد.این حرفی که همه معصوم نیستند کاملا درست است ولی نه در جایی که عقل و منطق حکم به فساد و خیانت یک فرد می دهند. اگر واقعا دغدغه مند هستی و راه را اشتباه می روی خدا هدایتت کند ولی اگر قصد خیانت و نفاق داری ان شاءالله به بدترین شکل به عذاب الهی گرفتار شوی!

    17
    11
  20. جناب امجد هرچه باشد یا نباشد
    ظاهراً نان شما دارد چربتر می کند
    برای شما امثال جناب امجد مهم نیست بلکه آن چیزی برای شما مهم است که بتوانید بر دوش افراد سوار شوید
    والله اعلم

    25
    13
  21. متن در از مغلطه س. یعنی چی مخاطبان ایشون از هر جنسی هستن و ایشون حرف های مخاطبان رو شنیده. مگه ما خودمون صبح تا شب انواع اقسام حرف و روایت رو نمی شنویم. پس کو قدرت تحلیل؟ آقای امجد رو در سطح یک فرد عوام آوردید پایین. واقعا تحلیلتون که چه عرض کنم متن پر از سوء جهتتون مایه تاسفه

    19
    5
  22. انقلاب اسلامی همواره باغربال. گری دانه های ناهمگون و بی مقدار را کنار زده است. امجد اولیش نبوده واخرین انها هم نیست، اما تو که اسمت را انصاف گذاشتی وبه نوعی به تبلیغ پلورالیسم مشغولی، باید به جنابعالی گفت برخلاف انچه تصور میکنی سیاهی وسفیدی کم کم رشد میکند ودر آخر میشود رنگ اصلی.
    کسی که بینابین بماند هیچگاه دارای فکر نیست بلکه دنباله روست گاهی درسمت سیاه وگاهی درسمت سفید، پلورالیسمتان مزخرف گویی بیش نیست، امتال زبیریان در زمان ما هستند وخواهند بود که در برابر علی زمانه اشان صف خواهند بست و امتال تو برای درک این مفهوم عاجزید

    10
    15
    1. حال معلوم شد اهانت از کجا شروع و بنیان گذاشته شد. متشکرم

      2
      1
  23. موضع جنابتان معلوم نیست ، خودتان هم نمی‌دانید ،کدام سو حق است ، کدام سو باطل.
    انگار که دارید در مورد یک واکنش شیمیایی صحبت می فرمایید.
    سری به نشریات ضد انقلاب بزنید تا ببینید جناب امجد ،دل چه کسانی را خون کرده و دل چه کسانی را شاد .
    ببنید بی بی سی ، رسانه های عربستانی و دویچه‌وله ی آلمان که سال ها صد انقلاب و اسلام مطلب میزنند ، چگونه در پوست خود نمی‌گنجند.
    جناب امجد ، در این روزهایی که کمتر از ۵ماه به انتخابات مانده ،پس از ۱۱ سال به یاد شهدای فتنه! افتاده !!!
    درضمن اون چیزی که فرمودید کارخانه زبیر سازی نیست کارخانه زم زم سازی است! البته با زمزم اشتباه نشود.

    انشا الله این مرگ زم ، شروعی باشد برای مرگ آقازاده های خائن به وطن .و آقازاده ی خائن دیگر ژن برتر نباشد.

    16
    12
  24. موضع جنابتان معلوم نیست ، خودتان هم نمی‌دانید ،کدام سو حق است ، کدام سو باطل.
    انگار که دارید در مورد یک واکنش شیمیایی صحبت می فرمایید.
    سری به نشریات ضد انقلاب بزنید تا ببینید جناب امجد ،دل چه کسانی را خون کرده و دل چه کسانی را شاد .
    ببنید بی بی سی ، رسانه های عربستانی و دویچه‌وله ی آلمان که سال ها صد انقلاب و اسلام مطلب میزنند ، چگونه در پوست خود نمی‌گنجند.
    جناب امجد ، در این روزهایی که کمتر از ۵ماه به انتخابات مانده ،پس از ۱۱ سال به یاد شهدای فتنه! افتاده !!!
    درضمن اون چیزی که فرمودید کارخانه زبیر سازی نیست کارخانه زم زم سازی است! البته با زمزم اشتباه نشود.

    انشا الله این مرگ زم ، شروعی باشد برای مرگ آقازاده های خائن به وطن .و آقازاده ی خائن دیگر ژن برتر نباشد.

    8
    9
  25. به نظرم این فرد باید بره توی عربستان و جزء علمای وهابی بشه ما اون قدری سواد پیدا کردیم وتوی عمرمون به تجربه دیدیم که آقای خامنه‌ای از هر نظر ازایشون وامثالشون بی اشتباه تره

    9
    18
  26. اگر یک سری عیار کارخانه شان با حر خواندن تتلو مشخص شد
    عیار کارخانه این بنده خدا با حسین زمان خواندن زم مشخص شد
    اتفاقا آقای امجد از همان زمانی از نظراتش شروع به برگشت کرد که فقط یک طیف خاص شدن مخاطب و پا منبریش و شد زبان آنها از زمان سفر مالزی

    6
    14
  27. سلام خواص آنهم عالم چرا آموزش تخریب میدهد،.نفاق ودو دستگی ایجاد کردن ،سلب اعتماد ،بدبینی عوام و…. نتیجه این سخنان نسنجیده است.آیاهرکس هرآنچه راکه پسندید بازگو کند…… این یعنی میلیون ها،میلیون عاشق جانفدا ،اشتباه کرده‌اند،،،،،، یعنی خیل عظیم شهدا به عشق او جان دادند اشتباه کرده‌اند،،،، من به سهم خودم از گناه آقای امجد نمی‌گذرم مگر اینکه عذر خواهی کند

    10
    13
  28. ما در حدیث داریم که قبل از ظهور خیلی ها ریزش می کنند. نمونه اشت محمود امجد است. خدا عاقبت همه را به خیر کند.

    8
    16
  29. امجد گول پسرش را خورد همانطور که خیلی های دیگه ، امان از این آقازاده ها، از سال ۸۱ میشناسمش ، بنده خدا خیلی ساده بود و هست ، عجیب نورانیتش هم به کریه المنظری تبدیل شده

    6
    15
  30. سلام… جناب امجد با این سابقه استادی اخلاق و فلسفه حتما میدانند که برای خیر خواهی میتوان امام جامعه را نصیحت و یا از عملی منع کرد و این الزامی برای امام نمی آورد… و خوب هم میداند که این امر بصورت علنی خوب و شایسته نیست این کار ملاحظات خودش رادارد که متاسفانه رعایت نشده است… از طرفی اعمال مجرمانه زم که با حق الناس همراه بوده و تهییج جوانان به شورش آنهم با پشتیبانی دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی جایی از دفاع ندارد… اگر جناب امجد از سر دلسوزی اقدامی لازم میدید قبل از صدور حکم و اجرا تقاضای رافت اسلامی میکرد شاید مصلحتی ملحوظ میگردید هرچند قضات با شرف خود همه ملاحظات را مد نظر دارند… اقدام ایشان آب به آسیاب دشمن ریختن است… خداوند ان شاالله عاقبت همه ما را ختم به خیر کند…

    8
    10
  31. سلام… جناب امجد با این سابقه استادی اخلاق و فلسفه حتما میدانند که برای خیر خواهی میتوان امام جامعه را نصیحت و یا از عملی منع کرد و این الزامی برای امام نمی آورد… و خوب هم میداند که این امر بصورت علنی خوب و شایسته نیست این کار ملاحظات خودش رادارد که متاسفانه رعایت نشده است… از طرفی اعمال مجرمانه زم که با حق الناس همراه بوده و تهییج جوانان به شورش آنهم با پشتیبانی دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی جایی از دفاع ندارد… اگر جناب امجد از سر دلسوزی اقدامی لازم میدید قبل از صدور حکم و اجرا تقاضای رافت اسلامی میکرد شاید مصلحتی ملحوظ میگردید هرچند قضات با شرف خود همه ملاحظات را مد نظر دارند… اقدام ایشان آب به آسیاب دشمن ریختن است…

    6
    7
  32. سلام… جناب امجد حتما میدانند که برای خیر خواهی میتوان امام جامعه را نصیحت و یا از عملی منع کرد و این الزامی برای امام نمی آورد… و خوب هم میداند که این امر بصورت علنی خوب و شایسته نیست این کار ملاحظات خودش رادارد که متاسفانه رعایت نشده است… از طرفی اعمال مجرمانه زم که با حق الناس همراه بوده و تهییج جوانان به شورش آنهم با پشتیبانی دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی جایی از دفاع ندارد… اگر جناب امجد از سر دلسوزی اقدامی لازم میدید قبل از صدور حکم و اجرا تقاضای رافت اسلامی میکرد شاید مصلحتی ملحوظ میگردید هرچند قضات با شرف خود همه ملاحظات را مد نظر دارند… اقدام ایشان آب به آسیاب دشمن ریختن است…

    6
    9
  33. متاسفانه برخلاف اسمتان هیچ انصافی ندارید وبسیار بی انصاف هستید در واقع اصلاح طلبان عامل مشکلات ومعضل های کشور هستند.انان پشیمانهای انقلابی هستند و معتقد هستند باید به سال ۵۷ برگشت .ضد ولایت فقیه و اسلام هستند.از اول انقلاب درمصدر امور بودند دولت و امکانات کشور در اختیارشان بوده ولی خود را تا حد اپوزوسیون نظام تقلیل دادند.ضد اقتدار ملی هستند و از نظر انها سپاه پاسداران دشمن انهاست هر جاسوسی که دستگیر میکنند این طیف دست به کار شده وانان را تبرعه میکنند.واقعا اگر این طیف دست در دست نظام بدهد وجلوی دشمنان ایستادگی کنند مشکلات کشور حل گشته و اتفاقات خوبی در کشور می افتد .مردم حرف ها و تبلیغات دولت روحانی را فراموش نکرده اند .کشور را به نابودی کشاندند .بعد از برجام و ازبین بردن صنعت هسته ای حالا میگویند ما کی گفتیم برجام برای رفع تحریمها بود؟.

    12
    13
    1. البته این نقیصه‌ای که درامجد وجود دارد، منحصر به زمان ما نیست و از زمان امیرالمؤمنین«صلوات‌الله علیه» و بلکه از زمان رسول اکرم «صلوات‌الله علیه» بوده است و در زمان ما هم بوده و مواردش هم زیاد هست . یعنی فاعل در فاعلیت خودش تام است(رهبری)، ولی قابل در قابلیت خودش تمامیت ندارد(امجدها) و قهراً این نقایص به چشم می‌خورند و کسانی که قدرت تحلیل مسئله را آن‌ طوری که صحیح است، ندارند، به اشتباه در نسبت مبتلا می‌شوند.پس اشتباه، خطا، وگناه امجدها از این دست از مسائل هستند نسبت جامعیت رهبرانقلاب اسلامی.

  34. آقا امجد شمامدتی درکرمانشاه نمایندگی ولی فقیه درسپاه منطقه ۷ بود بودند افرادی که ازپای درس اخلاق ایشان به جای رسیدند طوبی ولی عاقبت شیخ محمود تماشایی است البته این سنت تاریخ است که چهره ها با گذشت زمان روشن میشود .آیشخ ازسرنوشت شربعتمداری .منتظری .مغروق استخرفرح عبرت بگیر شاید خداتوبه توراقبول کند واقعه دل امام زمان بدردآوردی خدا دل شمارا بدردآورو

    1
    6
  35. سلام
    آقای موسوی به نظر شما کسیکه میگه دو دوتا میشه پنج تا میتونیدر موردش بگی خب هرکسی میتونه اشتباه کن البته خودت هم احتمالا از همونایی که میگن دو دوتا پنج تا چون شما اصلاح طلبا دیدید که تو برجام آنقدر به غربی ها امتیاز دادیم اما تحریم‌ها را برنداشتند که هیچ تازه تحریم ‌ها را اضافه کردن دلار هم شد سی تومن ،ولی شما بازهم میگید باید با غربی‌ها مذاکره کرد تقشیر خودتون نیست شما دلباخته غرب هستید

    2
    5
  36. چطوری هرکی از قماش پلید شماها باشه علی وحسین زمانس ولی اگه از شماهای کثیف نباشه یزددو معاویه ی س…بر چه اساسی شدین معیار….

    5
    3
  37. سلام
    آقای موسوی به نظر شما کسیکه میگه دو دوتا میشه پنج تا میتونیدر موردش بگی خب هرکسی میتونه اشتباه کن البته خودت هم احتمالا از همونایی که میگن دو دوتا پنج تا چون شما اصلاح طلبا دیدید که تو برجام آنقدر به غربی ها امتیاز دادیم اما تحریم‌ها را برنداشتند که هیچ تازه تحریم ‌ها را اضافه کردن دلار هم شد سی تومن ،ولی شما بازهم میگید باید با غربی‌ها مذاکره کرد تقصیر خودتون نیست شما دلباخته غرب هستید

    1
    2
  38. جای تعجب وتاسف نیست،این شخص در خوشبینانه ترین فرض بلعم باعوراست،اماحتما از لحظه اول چنین شخصیت سخیفی ولی مخفی (حتی ازخودش) داشته، حالا ظهور کرده درست ،مثل
    شیطان که قرآن میفرماید،وکان من الکافرین (ازاول کافر بود،)
    پناه بخدا می بریم از شر خودمان

    1
    4
  39. سلام
    برادر من حق یکی بیشتر نیست اگرچه باطل می تواند متعدد و رنگ به رنگ باشد. اتخاذ یک نظر بستگی به دریافت اطلاعات صحیح اولا داشته و ثانیا لازم است دستگاه محاسباتی پردازش کننده اطلاعات صحیح کار کند. رفتار آمد نیوز را همه به خاطر داریم. حتی اصلاح طلبان محترم درون نظام هم از این که همسو با این نمجموعه حقه باز باشند انزجار و اهتراز داشتند. در اینکه زم خائن و عاملی در راستای آشوب و نا امنی کشور بود چه کسی شک و شبهه دارد؟ حداکثر می توان نسبت به حداکثر حکم صادره و اجرا شده کسی نظر داشته باشد و نه در مجرم بودن و خاين بودن. امثال جناب امجد با تحلیل نادرست اولا نسبت به نظام و سپس رهبری ظلم می کنند و در نهایت به سبب سابقه ارادت افرادی که زمانی در جلسات ایشان شرکت داشتند و مومنینی که نظر ایشان را نظر یک عالم عارف تلقی می کنند ظلم می کنند. جناب موسوی کسی رهبری را معصوم نمی داند لیکن با این استدلال نمی شود امام جامعه را به آنچه شما بیان می کنید وصف نمود. در این مختصر خواستم ادای حقی نسبت به امام جامعه نموده باشم. والسلام.

    2
    4
  40. با سلام. از کسی که عمریست دین خوان و دین دان بوده این جمله بعید است. شهید مظلوم روح الله زم. لطفا توجیه نفرمایید.

    3
    5
  41. سالهای سال در نیمه شبهای ماه مبارک رمضان و قبل از سحر پای منبر ایشان در مسجد سادات اخوی حضور داشتم، بدون تعارف شخصی است ساده لوح و تحت نفوذ اطرافیان بالخصوص پسرش. چنین شخصی اساسا وجاهت و ظرفیت اظهار نظرهای سیاسی و اجتماعی ندارد عین شیخ ساده لوح منتظری … و در غیر اینصورت عاقبت بخیر نخواهد شد مثل بسیاری از افراد. بقول امام خمینی (ره): تاریخ اسلام پر است از خیانت علمای اسلام به اسلام و خدا !

    2
    5
  42. سلام
    در زمانه و دوران حساسی از تاریخ هستیم که یک اشتباه انسان و خیلی از مریدان را به زباله دان تاریخ می اندازد آقای نویسنده تمام خلاصه زندگی امجد در همین تحلیل های اخیرش خلاصه می شود.اگر قسمت آخر مختار را دیده باشید می فهمید که این تحلیل های اشتباه چه سر انجامی دارد.

    1
    5
  43. سلام
    در زمانه و دوران حساسی از تاریخ هستیم که یک اشتباه انسان و خیلی از مریدان را به زباله دان تاریخ می اندازد آقای نویسنده تمام خلاصه زندگی امجد در همین تحلیل های اخیرش خلاصه می شود.اگر قسمت آخر مختار را دیده باشید می فهمید که این تحلیل های اشتباه چه سر انجامی دارد.

    1
    3
  44. سلام
    در زمانه و دوران حساسی از تاریخ هستیم که یک اشتباه انسان و خیلی از مریدان را به زباله دان تاریخ می اندازد آقای نویسنده تمام خلاصه زندگی امجد در همین تحلیل های اخیرش خلاصه می شود.اگر قسمت آخر مختار را دیده باشید می فهمید که این تحلیل های اشتباه چه سر انجامی دارد.

    1
    3
  45. خودتان بهتر همدیگر رو میشناسید ولی مگر چهل سال پیش ما رای ندادیم جمهوری اسلامی اری .خوب چهل سال گذشت چی شد دیگه آیندگان حق رای ندارند

    3
    2
  46. سید اکبر موسوی می کوشد جناب امجد وخودش ورهبری را در یک سطح ارایه کند به او بگویید اگر مقلدین رهبر نفری یک سطل آب بریزند شماوجناب امجد وکوی دانشگاهتان را اب خواهد برد

    2
    3
  47. خدایا خداوندا حتی یک لحظه هم این کشور مبارک ومقدس رو بدست این افراد جاهل مثل امجد نسپارچون اینا عزت وسربلندی رو از دستان کفار طالبن در صورتی که از دست کفار بجز ذلت چیزی بیرون نمیاد کسایی که طرز فکرشون اینه نمیدونن عزت چیه من توصیه میکنم به آقای امجد که همراه با اخلاق عرفان رو هم از شهدا یاد بگیره شاید نمرات درسیش بیست باشه ولی عملیش رو منفی بیست میبینم

    1
    4
  48. مطالب مغلطه آمیز و استدلال های غلط تا خواننده را توجیه کند که قضاوت در مورد حق و باطل اشتباه است. فارغ از اینکه خود این مقاله با زیرکی و بازی با جملات کاملا از شیج امجد دفاع کرده. واقعا که منافقید. دفاع از کسی که یک جاسوس و آشوبگر را شهید خوانده و به رهبری در رابطه با اعدام این شخص توهین کرده چه توجیهی دارد و عوض کردن جای ظالم و مظلوم است

    2
    2
  49. محمود امجد به تنهایی به اندازه کل حوزه روحانیت سواددارد و [حرفهای خوبی زد] که تا روز قیامت [برخی را اذیت] خواهد کرد، مثل امجد استوار باشید،. خدا از امجد راضی باشد،که زبان حال [بخشی از] مسلمین جهان را بیان کرد.

    2
    3
  50. انصاف نیوز امجد کی بوده که سره پیری پیداش شده .خدا لعنت کنه بر دشمنان ولایت فقیه بخصوص اصلاحطلبان خائن رو

  51. واقعا انصاف نکردید اگر بنده انقلابی نیستم ولی واقعا امجد حرفه ای زشتی را زده است و از خائن درجه یک حمایت کرده است. شاید امجد حکم خائن و جاسوس را نمی داند شاید تو نمی دانی که زم چه قدر به ایران ضرر اقتصادی زده است آیا تو می دانی که سال گذشته چند تا بانک و پمپ بنزین ها را آتش زده اند
    شاید امجد خان از زبیر بن عوام یاد گرفته است این که می گویند زبیر چون زبیر به خاطر پسرش مخالف امام علی علیه السلام شده بود
    امجد خان هم همین طور است
    من انقلابی نیستم انقلابی شهید شده اند مثل حاج قاسم و حاج محسن تا شهید نشویم به انقلابی بودن خودمان شک می کنیم

  52. خدایش بی سواد ترین انسانها هم به بی طرفی شما شک میکنه،آخه جناب،توجیه شما در مقایسه رفتار یک آخوند بی بصیرت مانندامجد و ولی فقیه زمانه چنان آبکی هستش که نمی تونی اونو به عنوان پلو به خورد مخاطب بدی،آمجد نه اولین دشمن ولایت بوده و نه آخرین آنها،امجد که عددی نیست ،مگه منتطری خون به دل امام نکرد ،مگه اون هم مهدی هاشمی جنایتکار رو شهید و بی گناه نمی دونست؟ تاریخ تکرار میشه مسئول کانال آمدنیوز که جنایت های او به صورت پخش مستقیم از زبان خودش برای تمام دنیا با افتخار تعریف میکرده شده شهید و امامه زمانه جنایتکار،،،برو که ملت ایران بسیار بصیرتر از مردم دهه اول انقلابن،،،فقط برو

    1
    4
  53. یکی به نعل زدی یکی به تخته…از فعل گذشته استفاده کردین انگار خدای ناکرده ایشان مرحوم شده اند…بنظر من ساده انگارانه است که تصور کنیم روایت را چون یکطرفه شنیده اینگونه قضاوت کرده….یکبار در کنار مردم قرار گرفته و از زبان مردم پشت تریبون نقد کرده….نباید نقد و انتقاد رو از جامعه حذف کرد چه بسا که باعث پیشرفت جامعه خواهد شد ….آیا غیر از این بود که حسین (ع)بخاطر همین در صحرای کربلا شهید شد.

  54. یکی به نعل زدی یکی به تخته…از فعل گذشته استفاده کردین انگار خدای ناکرده ایشان مرحوم شده اند…بنظر من ساده انگارانه است که تصور کنیم روایت را چون یکطرفه شنیده اینگونه قضاوت کرده….یکبار در کنار مردم قرار گرفته و از زبان مردم پشت تریبون نقد کرده….نباید نقد و انتقاد رو از جامعه حذف کرد چه بسا که باعث پیشرفت جامعه خواهد شد ….آیا غیر از این بود که حسین (ع)بخاطر همین در صحرای کربلا شهید شد.

  55. بر عکس صحبت شما به نظر می رسه اقای امجد این دفعه بازیگر شد …. دلیلش رو هم خودتون گفتید… این لحن ، ادبیات اقای امجد نبود

    2
    2
  56. هم مالک اشتر زمان داریم و هم اشعث های زمانه که اینگونه با مغلطه [حرفهای اشتباع] یک شیخ که هیچ شباهتی به قبل خودش ندارد را توجیه میکند راستی زم را هم قبول دای? بی انصاف نیوز

    1
    4
  57. بر عکس صحبت شما به نظر می رسه اقای امجد این دفعه بازیگر شد …. دلیلش رو هم خودتون گفتید… این لحن ، ادبیات اقای امجد نبود. ماله کشی جواب نمیده

    1
    3
  58. صدر صد همونطور که خودتون گفتید همه ممکنه اشتباه کنن حتی خود شما اما خیلی خوشحال شدم که دیدم جایگاه امامت و معصوم بودن و برا کسی قائل نشدید همه انسان هستیم و ممکنه بعضی از تصمیماتمون اشتباه باشه حتی ایت الله خامنه ای وقتی جایگاه معصومیت برا کسی قائل بشید و اون نفر اشتباه کنه تمام باورهای عامه فروریخته میشه پس بهتره کمی فکر کنیم اول بعد مقام و منصب بدیم به همدیگه..یاحق

  59. با سلام
    امثال امجد ها باید از سرنوشت منتظری ها و هاشمی ها درس عبرت بگیرند . تو طول تاریخ طلحه و زبیرها هم از امیرالمومنین ع ایراد می گرفتن و حتی ایشون رو به توبه دعوت می کردند در حالیکه حضرت خودشون غرق در خداوند بودند آخرش چی شد بد نامی برای طلحه و زبیر موند همون طوری که برای منتظری و هاشمی بد نامی موند . امجد عددی نیست از رهبر ایراد بگیره بهتره سرش تو کار بحث و درسش باشه و تو چیزی که از اون سررشته ندارم دخالت نکنه . البته برگزاری کلاس اخلاق برای این آدمی که خودش نهایت بی اخلاقیه جفای بزرگیه به جامعه و پا منبری هاش . والعاقبة للمتقین .

    2
    4
  60. پلورالیسم … مشخص است از این طرز صحبت که شما نه فهمی از اسلام دارید نه فهمی از شرایط… همه حق باشند در تعارض باهم؟ این یک اجتماع نقیضین است … یا بالاخره امام خامنه ای در مسیر اهل بیت نیست یا امجد…. یک صراط حق بیشتر نیست… وقتی تعارض این دو نفر در مورد راه آن‌ها شد دیگر نمی شود هم ایشان درست بگویند هم آن منافق دو رو … این همه هم نشانه از درست بودن حرکت امام ما… حاج قاسم تنها راه سعادت را ارادت قلبی و عملی به او می دانست…. تطابق تصمیمات او با تصمیمات ائمه در حوادث نسبتا مشابه… زهد و پارسایی او از زبان دشمنانش … عملکرد فرزندان این دو نفر نمایانگر همه چیز است… اگر شبهه مجتبی خامنه ای رو مطرح کنید معلوم میشه که از سیاست و رسانه چیزی بارتون نیست… گندش در اومد که مجتبی خامنه یک تاجر مفسد بوده اما پسر آقا مجتبی خامنه نیست سید مجتبی خامنه ای هستش نفر اول تاجری مفسد بوده که سید نیست و بی بی سی به علت تشابه اسمی سواستفاده کرده… اگر هنوز تناقضات بی بی سی براتون روشن نشده دیگه باید برید بمیرید…حالا که اصلاح طلبا میخوان پسر امجد بیارن تو تیمشون امجد هم شروع کرده به لجن پراکنی امجد مثل زبیر توسط پسرش و بخاطر پسرش منحرف شد … بماند که انحرافاتی هم قبل تر داشت و چقد جوان هایی که پای صحبت او پر پر شدن بجای اینکه پرواز کنن و تا خدا برن… وقتی امام جماعت یک دانشگاه امجد باشه بایدم فتنه کوی دانشگاه در ۷۸ در اون رخ بده

    2
    3
  61. البته این نقیصه‌ای که درامجد وجود دارد، منحصر به زمان ما نیست و از زمان امیرالمؤمنین«صلوات‌الله علیه» و بلکه از زمان رسول اکرم «صلوات‌الله علیه» بوده است و در زمان ما هم بوده و مواردش هم زیاد هست . یعنی فاعل در فاعلیت خودش تام است(رهبری)، ولی قابل در قابلیت خودش تمامیت ندارد(امجدها) و قهراً این نقایص به چشم می‌خورند و کسانی که قدرت تحلیل مسئله را آن‌ طوری که صحیح است، ندارند، به اشتباه در نسبت مبتلا می‌شوند.پس اشتباه، خطا، وگناه امجدها از این دست از مسائل هستند نسبت جامعیت رهبرانقلاب اسلامی.

  62. البته این نقیصه‌ای که درامجد وجود دارد، منحصر به زمان ما نیست و از زمان امیرالمؤمنین«صلوات‌الله علیه» و بلکه از زمان رسول اکرم «صلوات‌الله علیه» بوده است و در زمان ما هم بوده و مواردش هم زیاد هست . یعنی فاعل در فاعلیت خودش تام است(رهبری)، ولی قابل در قابلیت خودش تمامیت ندارد(امجدها) و قهراً این نقایص به چشم می‌خورند و کسانی که قدرت تحلیل مسئله را آن‌ طوری که صحیح است، ندارند، به اشتباه در نسبت مبتلا می‌شوند.پس اشتباه، خطا، وگناه امجدها از این دست از مسائل هستند نسبت جامعیت رهبرانقلاب اسلامی.

  63. اینها همه افساد طلبها هستن یواش یواش داره گندشان بالا میزنه همه اینها باید شناسایی شوند وشبانه داخل گونی به جایگاه اصلی که ازاول باید این کارها رامیکردن هدایت شوند تاکشورازاین دوقطبی دربیاد این همه میگن منافقین فلان کارکردن کدام کشورجامکان داده خودما ازاون کشورها بدتریم که این اشغالها را نان میدیم تابشن بلای جانمان که هرکدامشان به هردلیلی هدفش روبشه حکومت بابتش کاری بکنه چندتا هواخواه هم پیدا میکنن مثل خودامجد خرشان نمیدونیم به اسم کشوراسلامی دراین کشوراین همه مصیبت گرانی تحمل میکنیم به اسم اسلام غربی یا ریشه اصلی خودمان همه هم دم ازعلی وامام زمان میزنند اینها خواست خداست که خودشان درگشاددهانشان بازبشه ورسوای عالم بشن باید قلع قم بشن این بااین اوصاف این ارازل اوباش هم که توخیابانها دزدی جولان میدن به فتوای همین احمقهای خدانشناس هستش

  64. اینها همه افساد طلبها هستن یواش یواش داره گندشان بالا میزنه همه اینها باید شناسایی شوند این همه میگن منافقین فلان کارکردن کدام کشورجامکان داده خودما ازاون کشورها بدتریم که این اشغالها را نان میدیم تابشن بلای جانمان که هرکدامشان به هردلیلی هدفش روبشه حکومت بابتش کاری بکنه چندتا هواخواه هم پیدا میکنن مثل خودامجد خرشان نمیدونیم به اسم کشوراسلامی دراین کشوراین همه مصیبت گرانی تحمل میکنیم به اسم اسلام غربی یا ریشه اصلی خودمان همه هم دم ازعلی وامام زمان میزنند اینها خواست خداست که خودشان درگشاددهانشان بازبشه ورسوای عالم بشن باید قلع قم بشن این بااین اوصاف این ارازل اوباش هم که توخیابانها دزدی جولان میدن به فتوای همین احمقهای خدانشناس هستش

  65. سلام .البته که امثال امجد ها و بزرگ تر از این آقاجون های عرفانی زیاد بوده اند که روی طلحه و زبیر ها را هم سفید کرده اند . و آنها خوب میدانند اهدافشان چیست و بی غرض کلمه را و یا هدفی را دنبال نمی‌کنند . یزیدیان هم در گفتارشان بسیار زیرک بودند به مانند ابوموسی ها و عمر عاص ها .ولی خطاب کلامم با کسانی است که خود را باز در فهم بالاتر دیده و از یک نادان و گنه کار حمایت میکنند . تاریخ تکرار است و چیزی در آن تازه و جدید نیست شما امجد ها همانی هستید که در زمان حضرت امیر علیه السلام به ایشان خورده و یا نقد داشتند از روی غرض .علی زمانه ما معلوم است و به درستی کسانی در هر وجه و لباس در تقابل با ایشان مرتد و گناه کار اند نه خطا کار .

    2
    4
  66. امجد را قضاوت نمی کنم چون هم جراتش را ندارم هم شما کامنت را حذف می کنید.فقط یک موضوع بدیهی از امجد اینکه ایشان حداقل کاری که کرد ساختار ایرانیت را شکست .ساختار ایرانیت چیست سکوت بخاطر ملی گرایی ،کشور ،ابرو ،فرهنگ ،محافظه کاری،از همه مهمتر ترس اخلاقی نهادینه شده حاصل چندین قرن حکمرانی ،اگر می خواهیم چیزی جز انکه در این ۲۵۰۰ سال بوده ایم باشیم باید زنجیرهای تعصب را پاره کرد باید ساختارهای منجد را شکست من فاعل را تحسین نمی کنم فرم فعل را تحسین می کنم شجاعت فی نفسه حسن است البته که در راه حق صد برابر انشا الله اگر آیت امجد در راه حق نیست به این راه بپیوندد.

    3
    1
  67. آبروی روحانیت با دروغ میره حیله نیرنگ اختلاس وعده های دروغ.استفاده از موقعیت شغلی. جاه طلبی . تجملگرایی.غرب زدگی.بی عدالتی.ضعف اعتقادی.ضعف اخلاقی. اینا آبروی روحانیت را میبرد نه امجد.

  68. چرا دورخودتان میچرخید یا درست یا نادرست مگر میشه هم حق باشه هم ناحق همین که نتوانستید تا کنون به حقیقت برسید….و صد تا نظریه در هست

    1
    1
  69. افراط گری دررفتارهای احساسی توام باجذب مخاطب ازطریق معنویت خواهی همیشه محکوم است افراطی گری ای که بسیاری از شاگردانش درک نکردند
    اخلاص واقعی انسان رانجات می دهد وشهوت خودستایی وشرک بامحوریت نفس انسان رادرمنجلاب قرارمی دهد .
    شاگرداندبه دنبال استاد باشید نه استادنماها
    خدایا بخاطر تونوشتم .علی رغم میل باطنی ام .

    1
    2
  70. افراط گری دررفتارهای احساسی توام باجذب مخاطب ازطریق معنویت خواهی همیشه محکوم است افراطی گری ای که بسیاری از شاگردانش درک نکردند
    اخلاص واقعی انسان رانجات می دهد وشهوت خودستایی وشرک بامحوریت نفس انسان رادرمنجلاب قرارمی دهد .
    شاگرداندبه دنبال استاد باشید نه استادنماها
    خدایا بخاطر تونوشتم .علی رغم میل باطنی ام .

    1
    2
  71. افراط گری دررفتارهای احساسی توام باجذب مخاطب ازطریق معنویت خواهی همیشه محکوم است افراطی گری ای که بسیاری از شاگردانش درک نکردند
    اخلاص واقعی انسان رانجات می دهد وشهوت خودستایی وشرک بامحوریت نفس انسان رادرمنجلاب قرارمی دهد .
    شاگرداندبه دنبال استاد باشید نه استادنماها
    خدایا بخاطر تونوشتم .علی رغم میل باطنی ام .یاحق

    1
    2
  72. خیلی زور زدی درش بیاری اما در نیومد ، اساسا در نمیاد خیلی زور نزن ، خودش برای در اومدن انقدر زور نمی زنه .

    1
    1
  73. هرکس با شما نیست؛ بی‌دین، ملحد، مشرک، محدورالدم، ناقص‌العقل، خودباخته، فریفته، یزیدی… اصلا هرچه لقب پست به ذهن آدمی میاد اونه. اما هرکی با شما هم عقیده است حتی به ظاهر هم باشد؛ پاک، مقدس، حزب‌الهی، بسیجی، وظیفه شناس، مومن… اصلا از هر عیبی بری است و اگر عطسه کند ذرات عطسه‌اش را باید گرفت و قاب کرد و زد به دیوار.
    کمی وجدان داشته باشیم

    7
    1
  74. متشکرم از شما بابت این تراوشاتتون ، خدا رو شکر از ۸۸ به بعد شماها با همین بی شرفی هاتون امثال من رو به سمت آقای خامنه ای بیشتر سوق دادین و همچنان به مظلومیت ایشون و به حق بودنشون نسبت به امثال شما منافقین باقی مانده در کشور واقف تر می شوم .

    2
    8
    1. اتفاق از گرفتاریهای اقای خامنه ای یکی هم این است که امثال شما طرفدارشان هستند

  75. متنی بس بی انصافانه بود، آقای نویسنده مواظب باش به سرنوشت زم مبتلا نشی. راستی بازیگر خوبی هم هستی. مواضع شما هم خیلی شبیه زم و امجد هستش. پس از آخر عاقبتشون عبرت بگیر.

  76. آخه تو کمترین کی هستی که بخواهی برا دیگران تایین کنی که کی حق داره وقتی امام خمینی گفت هر نسل خودش باید در رابطه با آینده تصمیم بگیره نه تن به تصمیم پدرانشان بده

  77. آخه تو کمترین کی هستی که بخواهی برا دیگران تایین کنی که کی حق داره وقتی امام خمینی گفت هر نسل خودش باید در رابطه با آینده تصمیم بگیره نه تن به تصمیم پدرانشان بده

  78. فایده چیه نظر دادن وقتی همچین رو س ا ن س و رمی کنید ده تا نظر دادم. هم را ح ذ ف ک ردید

    1
    1
  79. سلام. باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که کسی مانند ایشان زم را شهید!!!قلمداد می کند.

  80. ماجرای زم به کنار . […] حتی می بینید که طرفداران رهبری چه جوری حمله میکنند با توهین و تهدید

  81. امجد معصوم نیست .استاد اخلاقه کارش توصیه اخلاقی و عمل اخلاقیه .اینکه اشتباه کرده یا نه قابل تحلیل است .اینکه امجد دهنت را ببند یک ویروس مخرب چندین هزارساله است که واکسن نداره ولی اگر یک بار شکستش دهی این ویروس بر شما اثر نخواهد کرد.با انتقاد ناپذیری کسی فرشته نمی شه فراموش نمی کنم باب انتقاد از حضور در سوریه را با اعلام جرم و محکومیت علیه کرباسچی به کل بستند در حالی که در کلام کرباسچی دفاع از مدافعان حرم نهفته بود ولی این سخنان بهانه خوبی بدست تصلب طلبان داد که باب گفتگو را ببندند ولی در واقع این ملت ایران است که با یک تشر دهانش بسته می شود و این بسیار زشت زننده است .شما را قابل پیش بینی کنترل پذیر و در یک کلام محو می کند.ممنون که انتشار می دهید

  82. حرفتان انقدر پیچ و خم داشت نفهیدیم چیست ولی با یک جملتان کاملا موافقم ایشان سیاست ندارد اگر داشت بازیچه سیاستمدارن فاسدی که وجوهاتشان توسط بن سلمان و دست بوسی عبدالله تامین میشد مورد بازی قرار نمیگرفت روایتهای زیاد ی است که در اخرالزمان فتنه قتنه گران فقط خودشان را رسوا میکند نصحتی هم برای شما اقای عزیز دوره دوره پیچ و خم و دولا دولا شتر سواری نیست دوره دوره ای است که بد و خوب مشخص حق باطل مشخص بازیگران ان هم مشخص است و قصه خود را به خواب زدن نیست چون دم خروس پیداست پس تا دیر نشده با خودت ردرباسی نداشته باش والسلام

    1
    1
  83. به گمانم امجد همان امجد است. انسانی که اشتباه می‌کند، انسانی که آزاده است، انسانی که بازیگر نیست.
    بهتر بوددربند هفتم تبرئه ظریفتان اینجوری می نوشتی‌:
    «به گمانم امجد همان احمق است. انسانی که اشتباه می‌کند، انسانی که آزاد نیست، انسانی که بازیگر است وبخاطر حماقت بازی خورد.»

  84. و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون
    به این اسمها نگاه کنید اصلاح طلب انصاف نیوز اعتماد آرمان

    1
    1
  85. با آسمون و ریسمون بافتن نه تنها درصدد تطهیر محمود امجد هستید که حتی تلویحا موضع او را چون اطلاعاتش را از بولتنها نمی گیرد و از مخاطبینش که آنها را از همه گروهها دانسته اید می گیرد صحیح تر از موضع بقیه روحانیون دانسته اید . شما هم دنباله های داخلی روح الشیطان زم هستید . همون ملعونی که سردار از خود گذشته اسلام و ایران قاسم سلیمانی را سردار کودک کش می خواند ؛ کینه به دل گرفته های نظام و انقلاب محمود امجد را کانالیزه کرده و از دهان او روح الشیطان را شهید می نامند و شما هم در داخل امجد را تطهیر و تصدیق می کنید . تف بر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا