خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امتناع کلینیک دندانپزشکی دانشگاه تهران از پذیرش بیمار؟

یکی از اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران از معاینه و پذیرش برخی بیماران خودداری می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، حمید انوری بیماری که برای درمان مراجعه کرده است در اینباره گفت: بدلیل اینکه اعضای هیات علمی این دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و همینطور بهداشت محیطی آن تصمیم گرفتم کلینیک ویژه تخصصی این دانشکده را برای درمان انتخاب کنم. پس از تشکیل پرونده، رادیوگرافی و مشاوره‌های لازم جهت دریافت خدمات درمانی به بخش تخصصی ارجاع داده شدم.

به بخش مربوطه مراجعه کردم. پس از دقایقی برای معاینه به بخش مربوطه رفته و روی صندلی نشستم. دستیار دکتر بشکار، متخصص جراحی دهان، فک و صورت رادیوگرافیم را گرفت و به دکتر نشان داد، اما پس از مشاهده آن بصورت کوتاه و بی اعتنایی گفت: انجام نمی‌دهم!

این موضوع موجب حیرتم شد به همین خاطر همین دلیل آن را دستیار دکتر پرسیدم، پاسخی داد: انجام نمی دهند! گفتم دلیلش چیست؟ گفت همانطور که شما حق دارید تا پزشکتان را انتخاب کنید ما هم حق داریم بیمارمان را انتخاب کنیم!

چون دلیل منطقی و قانع کننده ای به نظر نمی‌رسید به مدیریت کلینیک مراجعه کردم. چند دقیقه ای که آنجا نشسته و منتظر بودم تا نوبتم شود به نظر می رسید به دنبال حل مشکلات بیماران هستند. رفتار محترمانه ای داشت موضوع پیش آمده را تشریح کردم. پس از پیگیری که از سوی مدیریت انجام گرفته به من گفته شد که بدلیل زمانبر بودن جراحی دندان عقل نهفته آن حرف را به شما زده است، قول درمانم در کلینیک داد.

نکته ای که برای جالب و البته عجیب بود این است که در چند دقیقه ای که در آن بخش بودم برای دو نفر دیگر هم همین اتفاق افتاد. از نحوه رفتار و برخورد دستیار دکتر و مسئول پذیرش بخش جراحی دهان، فک و صورت هم به این نتیجه می توان رسید که این یک رویه برای دکتر بشکار است و تفکیک بیماران کاملا مشهود است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا