خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به ردصلاحیت ها

انجمن اسلامي جامعه پزشكي ايران در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور، نسبت به ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات آتی مجلس در هیات های نظارت اعتراض کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در این نامه خطاب به دکتر روحانی ابراز نظر شده است:

رد صلاحيت گسترده و غير عادلانه ی داوطلبان صالح و مصلح انتخابات مجلس شوراي اسلامي پايه و اساس نظام جمهوري اسلامي ايران را كه بايد به آرای مردم و جمهوريت و آزادي متكي و استوار باشد با تهديد جدي مواجه ساخته و موجب تاسف عميق شده است. يقينا اينگونه مهندسي و تحديد آزادي انتخابات كه هيات هاي نظارت شوراي نگهبان صرفا مجري آن هستند عواقب نگران كننده اي در پي خواهد داشت.

رد صلاحيت شخصيت هاي ارزشمند و محبوبي چون جناب آقاي دكتر معين و جناب آقاي دكتر مطهري و صدها انسان شريف و فرهيخته ی ديگر نتيجه اي جز يأس و نا اميدي و عدم مشاركت جوانان و مردم عزيز اين مرز و بوم در انتخابات نخواهد داشت زيرا كه سابقه ی نحوه برخورد با اعتراض مدني به اينگونه رفتارها هنوز دراذهان مردم باقيست. بديهي است اگر هدفگذاري و نظر رهبري و مسوولين كشور مشاركت گسترده ی مردم با هر تفكر و نظري در انتخابات است، اين هدف با رد صلاحيت گسترده ی داوطلبان به دست نخواهد امد.

جناب آقاي رییس جمهور! يقينا مجلسي كه منبعث از آرای ملت و هماهنگ با دولت برخواسته از راي مردم نباشد موجب تزلزل و كندي حركت دولت تدبير و اميد خواهد شد. انجمن اسلامي جامعه پزشكي ايران از جنابعالي انتظار دارد بر اساس اختيارات رییس جمهور و بر اساس وعده هاي انتخاباتي كه داده ايد به طور جدي و مؤثر به حوزه انتخابات و معضلات متعدد سياست داخلي وارد شده و از تمام اختيارات خود و حمايت مردم براي اصلاح اين شرايط نگران كننده و رفع اين ظلم آشكار استفاده نماييد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا