خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی خانه کارگر: اگر علی ربیعی بیاید استقبال می‌کنیم

سخنگوی خانه کارگر می‌گوید به همه‌ی اعضای شورای مرکزی پیشنهاد داده‌ایم که در انتخابات 1400 کاندید شوند، اما از این پیشنهاد استقبالی نکردند.

حسن صادقی -سخنگوی خانه کارگر- درباره‌ی برنامه‌ی این تشکل برای انتخابات 1400 به انصاف نیوز گفت: برنامه‌های ما از دیرباز همیشه مشخص بود، تمرکز ما روی این مسئله است که بتوانیم فضای انتخابات را در کشور به سمت یک شور و هیجانی هدایت کنیم و اعضای خود را برای حضور یکپارچه و اثرگذار آماده کنیم. همواره در این زمینه در خط مقدم بودیم و در این راستا حرکت کردیم و از طریق شبکه‌های مجازی و تشکیل ستادهای مختلف در سراسر کشور کار را دنبال کردیم. در حال حاضر جلساتی را برای انتخابات 1400 برگزار می‌کنیم. ستاد مرکزی، ستاد انتخابات شورای شهر، مجلس را به صورت جداگانه در سراسر کشور داریم.

او درباره‌ی احتمال کاندید شدن علی ربیعی نیز گفت: اگر آقای ربیعی بیاید ما استقبال می‌کنیم. اما ایشان خیلی رغبتی به این موضوع نشان ندادند. برای کاندید شدن به همه تعارف می‌کنیم، اما تا این لحظه استقبالی نشده است؛ خانه کارگر به همه‌ی اعضای شورای مرکزی مثل آقای محجوب، کمالی و ربیعی پیشنهاد داده‌ اما از سوی آنها رغبتی ندیدیم.

قطعاً خانه کارگر بدون کاندید نخواهد بود اما فعلا زود است که درباره‌ی کاندیدای قطعی صحبت کنیم. اگر خودمان هم کاندید نداشته باشیم از نامزد مؤثر در پیشبرد  اهداف کشور حمایت خواهیم کرد. فعلا تا روز ثبت‌نام چیزی مشخص نیست گاهاً دیدیم تا آن روز افراد دودل بودند، مثل انتخابات سال 84 و حضور آقای هاشمی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا