خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد جایگزین شمخانی در شعام

علی صارمیان، روزنامه‌نگار، در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «در خواست از رهبری برای دبیرخانه شورای امنیت ملی» نوشت:

رهبر گرامی
با سلام و تحیت
همانطور که مستحضرید جامعه ایران، جامعه جوان و پر انگیزه و پر شر و شوری است که به همان مقدار که مستعد برکات یک جامعه با نشاط است ، مستعد عمل احساسی و هیجان است.

تجربه دی ۹۶ و آبان ۹۸ نشان داد که متاسفانه در میان تئوری‌های امنیت ساز که از قبض تا بسط و مدیریت هیجان‌های اعتراضی وجود دارد، زاویه‌دارترین شکل مدیریت بحران با خون و نفس شهروندان ایرانی در عمل مورد قبول واقع می‌گردد.

سوای این روش منسوخ، ناکارآمد و تهی از عایدی برای نظام، غلبه این تئوری‌ها بر تصمیم گیران امنیت کشور در سطوح بالا واقعا تقابل انگیز است و نظام را وارد چالش می‌کند. مهم‌تر از آن حفظ خون جوانان هیجان دار ولی بدون وابستگی به عمال استکبار است.

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ پیشنهاد می‌گردد ضمن تقدیر از خدمات برادرمان آقای دریادار شمخانی، افراد خدوم با درک بهتری از امنیت ملی را جایگزین ایشان فرمایید و در قسمت شایسته‌تری از ایشان استفاده گردد.

پیشنهاد اینست که سردار عزیز جعفری، آقای علی لاریجانی، آقای سید محمد صدر یا سعید جلیلی با دستور العمل درک امنیت مردم محور و مشارکتی بجای ایشان دبیرخانه شورای امنیت ملی را جایگزین تئوری‌های مخالف حفظ نفوس ایرانیان نمایند.

مرجع این تغییر آقای رییس جمهور است اما مطالبه از آن مدیر عالی است که انشالله رفع نگرانی‌ها از این بابت گردد.

با احترام و دعا
۱۸ فروردین ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا