خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهردار «انقلابی» تهران!

یک عضو ششمین دوره‌ی شورای شهر تهران گفت: مردم در انتخابات به جریان انقلابی برای مدیریت شهر تهران رای دادند، در انتخاب شهردار به انقلابی بودن گزینه ها توجه خواهیم کرد.

جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه شهردار آینده تهران باید خوش‌نام، با کارنامه عملکردی موفق، انقلابی و با روحیه جهادی باشد، اظهار کرد: در انتخاب شهردار به جد به خوش‌نام و انقلابی بودن گزینه ها توجه خواهیم کرد منتخبان شورای شهر ششم به این موضوع اعتقاد دارند و در انتخاب شهردار دقت خواهند کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رویکرد مدیریت نرم افزاری از سوی شهردار آینده تهران، ادامه داد: نیازهای مردم شهر متنوع است و باتوجه به اینکه عمده زیر ساخت‌های مدیریت نرم افزاری تکمیل شده و منابع مالی شهرداری هم محدود است، نگاه نرم افزاری به مسئله و توجه به پروژه‌های مینیاتوری و کوچک مقیاس مهم است. این پروژه‌ها می‌تواند در سطح محلی بسیار اثرگذار هم باشد و به عنوان اولویت‌های کاری قرار گیرد.

عضو ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: باید با استفاده از مدل‌های مدیریت نرم افزاری و شهر مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری، هم هزینه‌های شهر را کاهش داد و هم بهره‌وری را به حداکثر رساند.

وی داشتن تجربه مدیریت شهری را یکی از موارد مهم در ارزیابی شهردار آینده تهران دانست و ادامه داد: تجربه مدیریت شهری یکی از ده عنصر مورد توجه اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران است. تجربه مدیریت در اداره شهر بسیار مهم است. به عبارتی کسانی که فاقد تجربه در اداره شهر باشند یکی از مهمترین ارکانی که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد را نخواهند داشت. شهردار آینده تهران باید دارای تجربه و کارنامه موفقی در اداره شهر باشد.

تشکری هاشمی با تاکید بر لزوم توجه شهردار آینده به مشارکت مردم در شهر، گفت: مشارکت مردم در امور شهر از مبانی و اصول پایه ای انجام کار است. هیچ کس نمی‌تواند بگوید که من مدیر موفقی در شهر هستم بدون اینکه نقطه نظرات مردم را بداند و مشارکت عموم مردم را داشته باشد. باید در سطح محلات مردم در تصمیم گیری و هم در اجرای پروژه ها مشارکت داشته باشند. این موضوع باید از شعار خارج شود و به مرحله عمل برسد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌هایی که منجر به اداره بهتر شهر می‌شود، مهم است. این موضوع شعاری نیست و باید برای آن برنامه تعریف شود. باید از معتمدینی که در سطح محلات می توانند به تحلیل دقیقتر مسائل شهر کمک کند، استفاده کرد. نظارت مردمی باید شکل بگیرد و این نظارت از طریق فضاهای محلی به‌وجود می‌آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا