خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس شادی صدر از اینستاگرام حذف شد

عکس اهانت آمیز «شادی صدر» به نمادهای عاشورایی [لینک]، از دو روز پیش حذف شده است.

به گزارش انصاف نیوز، علت حذف این عکس هنوز مشخص نیست. رادیو فردا مدعی است که اینستاگرام آن را حذف کرده، ولی خود شادی صدر در این باره هیچ توضیحی نداده است.

این مدعی دفاع از حقوق بشر چند روز پیش عکسی در حال نوشیدن شراب از خود بر روی مبلی با پوشش نمادهای عاشورایی را در اینستاگرام منتشر کرده بود که با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.

بخش انگلیسی رادیو فردا می گوید که شادی صدر از اینستاگرام توضیحی درباره ی حذف شدن عکس خود دریافت نکرده است.

شادی صدر که به ارزیابی برخی کارشناسان احتمالا با انتشار آن عکس به دنبال واکنش های تند بوده تا بتواند از آنها استفاده های سیاسی کند، پس از انتقاد کاربران اینترنتی به بی حرمتی او، با انتشار برخی نوشته ها و تصاویر، مدعی شده که تهدید به قتل شده است!

او با انتشار یک تصویر گرافیکی از یک وبلاگ، نوشته است: «ورژن تصويري تهديد به قتل رسيد. خداييش راضي ام از كار اين هنرمند. به اميد روزي كه تهديد به قتل در ايران جرم شناخته شود»!

برخی از ایرانیان در سالهای اخیر با سند سازی یا جمع آوری سخنانی علیه خود، توانسته اند از نهادهایی در غرب امکانات و فرصت هایی را اخذ کنند.

شادی صدر که عکس اهانت آمیز او در برخی رسانه ها حتی صداوسیما بازنشر شده، در اینستاگرامش نوشت:

«اگر عده‌ای جنجال ساز، انتشار یک عکس در یک صفحه شخصی در اینستاگرام را توهین به مقدساتشان می دانند، پخش آن عکس آن هم در ابعاد میلیونی از شبکه خبر صدا و سیما، بازنشر توهین به همان مقدسات است؛ سانسور کردن تصویر پاهای من هم مشکلی را حل نمی‌کند! شایسته است این عده، بدینوسیله از جمعی از حقوقدانان محترم و همچنان بی سوادِ همکارِ خبرگزاری فارس و … خواستار برخورد مقتضی با کلیه ی عوامل خبر 20 شبکه خبر مورخ ١٠ خرداد ١٣٩٥ شوند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا