خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه‌ی ایجاد «اردوگاه‌» در تهران

شهردار تهران با اشاره به اینکه نشاط جزو نیازهای مردم تهران است، گفت:باید پروژه‌هایی از جمله اردوگاه‌های تفریحی، اماکن گردشگری، بوم گردی و مراکز ورزشی فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توییتر اظهارداشت: هوای پاک، تفریح و نشاط جزو نیازهای مردم تهران است.

امروز از بوستان های جنگلی تهران بازدید کردم، کارهای بزرگ انجام شده و باید پروژه‌هایی از جمله اردوگاه‌های تفریحی، اماکن گردشگری و بوم گردی و مراکز ورزشی فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا کی قرار است مانند اتحاد جماهیر شوروی کشور را با نظامی گری و پایگاهی و اردوگاهی و قرارگاهی اداره کنید ؟!!!
    این پایگاهها و اردوگاهها و قرارگاهها متاسفانه به منبعی برای شکل گیری فساد اجتماعی و دولتی و غارت ملی بدل شده است .

    در ضمن مگر شما ها همان هایی نبودید که به تیمسار ازهاری نخست وزیر بدبخت شاه آنهمه اهانت کردید و دولت نظامی اش را زیر سئوال بردید؟
    چه شده که حالا خودتان دست به دامان نظامی ها شدید ، من می دانم چرا ، چون شما اساسا ایده ای برای اداره شهر ندارید و اساس تفکر شما شعارسالاری و انزوای جامعه ، جامعه جوان و جامعه نخبگان به نفع خودتان است .

    جناب زاکانی شهردار تهران ، بدانید شما ذات اجتماعی خود را در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نشان دادید ، مطمئن هستم در مدیریت شهری تهران قطعا موفق نخواهید شد چون اساسا با پاسخگویی به ابهامات و ابهام سازی هایی که خودتان منجر به آن میشوید مخالفید و تنها روش پاسخگویی شما ، بهره بردن از روشهای تخریبی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا