خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات جدید مدیرعامل «ارج» درباره حواشی این روزها

طی یکی دو روز اخیر بحث تعطیلی کارخانه ارج با قدمتی 80 ساله هیاهویی گسترده در میان رسانه‌ها و مردم ایجاد کرد که موجب شد پس از گذشت چند ساعت این خبر تکذیب شود.

بر همین اساس، درباره صحت و سقم تعطیلی این کارخانه و چرایی این حواشی، روزنامه «فرصت امروز» با محمدرضا حسینی – مدیرعامل شرکت ارج – به گفت‌وگو پرداخته است که در پی می آید:

– دلیل و سرمنشأ انتشار این خبر از کجا و به چه دلیل است؟

متأسفانه من و تیم اجرایی شرکت ارج هم از چگونگی انتشار و سرمنشأ این خبر مطلع نیستیم و از روز جمعه (21 خرداد) که این خبر منتشر شد، در حال پیگیری این موضوع هستیم. اما از نظر من این موضوع سوءاستفاده برخی جریان‌ها از موقعیت فعلی کارخانه یعنی تعطیلی مقطعی کارخانه برای رفع نواقص خطوط تولید است.

تیم مدیریتی شرکت و مهندسان و مشاوران ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تعطیلی کارخانه و بازسازی خطوط تولید و دستگاه‌های شرکت دانستند تا بتوان در این فرصت با توجه به رعایت حال کارگران در این ماه نسبت به بازسازی و تعویض دستگاه‌ها و خط تولید و همچنین تأمین مواد اولیه و بازنگری قراردادها اقدام شود.

به دلیل اینکه اگر هنگام فعالیت خط تولید، یکی از دستگاه‌ها با نقص و خرابی مواجه شود موجب ضرر و ضربه‌ای سنگین به شرکت خواهد شد به همین دلیل ما پیش از بروز چنین مشکلاتی نسبت به بازسازی، تعمیر و تعویض دستگاه‌ها اقدام کردیم.

من می‌توانم به جرات بگویم که خط تولید کارخانه ارج تعطیل نیست و با توجه به اینکه تولید هر محصولی فصلی دارد، خط تولید کارخانه ارج نیز در حال حاضر طبق برنامه‌ریزی شرکت تولیدات خاص خود را دارد. سال گذشته شرکت ارج 13هزار محصول از انواع مختلف تولید کرد. امیدواریم با توجه به شرایط بازار و تعیین میزان تولید، پس از آغاز به کار خط تولید کارخانه با استفاده از این دستگاه‌ها و دستگاه‌های جدید به تولید مورد نیاز برسیم.

– برخی اخبار مبنی بر اعتراض و تعدیل نیروی گسترده در شرکت ارج است. آیا این تعداد تعدیل نیرو صحت دارد؟

خیر. زیرا تعداد زیادی از کارگران و پرسنل شرکت ارج با توجه به اینکه بازنشسته شده‌اند و برخی دیگر نیز در پایان سال گذشته براساس تقاضای خود از شرکت جدا شدند، عمده صحبت‌هایی که می‌شود از سوی همکاران بازنشسته ما است.

– زمان خاصی برای شروع به کار مجدد کارخانه تعیین شده است؟

پیش‌بینی ما تا پایان ماه مبارک رمضان است، اما بازهم منوط به اعلام مهندسان و کارشناسان کارخانه است.

– با توجه به صحبت‌هایی که از تعطیلی کارخانه به گوش رسید بسیاری از مصـــرف‌کننـدگان محصولات ارج نسبت به دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر این محصولات با نگرانی مواجه هستند. درباره این موضوع توضیح دهید؟

خوشبختانه شرکت ارج یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های خدمات پس از فروش را در اختیار دارد، به‌طوری که بسیاری از شرکت‌ها برای مشارکت با شبکه خدمات پس از فروش شرکت ارج اقدام کردند تا از سوی شرکت ما برای محصولات آنها خدمات پس از فروش ارائه شود. در حال حاضر شرکت ارج با بیش از 300 نمایندگی در تهران و شهرستان‌ها درحال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان است.

– در حال حاضر سهام شرکت ارج متعلق به کدام شرکت است؟

حدود 46.5 درصد سهام شرکت ارج متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ایران است که سهامداران عمده این شرکت بانک ملی ایران است و بقیه نیز متعلق به سایر سهامداران از جمله شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا