خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفته‌های یکی از حاضران دادگاه هواپیمای اوکراینی درباره فضای دادگاه

روز یکشنبه دادگاه رسیدگی به پرونده پرواز PS752 اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد. در این جلسه خبرنگاران دعوت نشدند و محتوای رسانه‌ها گزارش منتشر شده توسط رسانه قوه قضائیه است.

انصاف نیوز در همین رابطه با محسن اسدی لاری کسی که دو فرزند خود -محمد و زینب- را در ماجرای هواپیمای اوکراینی از دست داده، گفت‌و گو کرده که مشروح آن در ادامه آمده است:

محسن اسدی لاری پدر دو تن از جان باختگان هواپیمای اوکراینی در خصوص فضای دادگاه به انصاف نیوز گفت: قاضی بعد از بیان مقدمات جلسه، بسیار تاکید داشتند که رسیدگی بی طرفانه و منصفانه و باتوجه به تمام مستندات خواهد بود.

وی در همین رابطه افزود: البته قاضی در دادگاه بارها تاکید داشتند که با جرئت و نهایت دقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد. قاضی دادگاه تاکید داشتند و قسم خوردند صرفا حقیقت را در نظر خواهند داشت.

اولیای دو تن از کشته شدگان هوایپمایی اوکراینی در ادامه گفت: کیفرخواست ابتدا توسط آقای یوسف وندی خوانده شد اما اعتراض خانواده ها را در پی داشت و قاضی خواست ایشان بیرون بروند. این رفتار سابقه نداشته و نشان دهنده همراهی قاضی محترم بود.

وی افزود: با توجه به درخواست رسمی خانواده‌ها و نظر قاضی به این نتیجه رسیدند تحقیقات کافی نیست و مجدا تحقیقات مفصلی باید شروع شود. نهایتا پرونده‌ها با تدبیر خاصی در اختیار وکلا قرار گیرد و نظرات کارشناسی به صورت مستقل انجام شود و به هر حال اعتراض لازم برای این موضوع با توجه به نظرات کارشناسی بین‌المللی صورت بگیرد.

محسن اسدی لاری به انصاف گفت: البته تدبیر رئیس دادگاه این بود که جلسه آینده به صورت خلاصه در هفته آینده برگزار شود و دو ماه تنفس ایجاد شود. جمیع این تدابیر علیرغم این جلسه مهم بود و به نظر ما تدابیر رئیس دادگاه خیلی مهم است تا بتوانیم دادخواهی و عدالت را با تدابیر رئیس محترم دادگاه و حمایت رئیس قوه قضائیه داشته باشیم.

او در پایان گفت: تمام شاکیان و وکلا به دادگاه دعوت شده بودند. به بیانی دیگر تمام کسانی که اسم‌شان در کیفرخواست آمده بود، دعوت شده بودند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ای بی شرفها . انصاف نیوز اسم سایتت رو عوض کن حال ادمها رو بهم نزن . اه و نفرین خانواده ها دامنتونو میگیره . تف تو شرفتون
    محسن اسدی لاری مگه ملت نمیدونن کیه ازش مصاحبه گرفتید گذاشتید؟ تف تو وجدانتون
    لعنت بهتون .خون اون همه بیگناه دامن شما رو هم میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا