خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرگزاری کار: انگیزه استیضاح وزیر کار «شخصی» است

خبرگزاری نزدیک به علی ربیعی وزیر کار نوشت: دو نفر از نمایندگان تهران و از اعضای فراکسیون امید، با انگیزه‌های شخصی به دنبال به جریان افتادن این استیضاح وزیر کار بوده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، این خبرگزاری پس از پیگیری برخی نمایندگان برای طرح استیضاح وزیر کار، چندین مصاحبه در مخالفت با آن منتشر کرده اند. تاکنون مخالفان و موافقان استیضاح او همه از اعضای فراکسیون امید بوده اند، به ویژه چند عضو هیات رییسه ی این فراکسیون.

مصطفی کواکبیان، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در پاسخ به ایلنا، «با انتقاد از طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی»، گفت: در صورتی که این استیضاح ۶۰ امضا داشته باشد، به صورت مخفیانه و بدون اطلاع فراکسیون امید جمع‌آوری شده است. آقای وکیلی مرتکب اشتباه شده‌اند و گویا به‌خاطر یک مساله ی شخصی این استیضاح را مطرح کرده است.

«محمدعلی وکیلی»، از اعضای هیات رییسه ی مجلس و هیات رییسه ی فراکسیون امید در روزهای اخیر بارها بر استیضاح ربیعی تاکید کرده و حالا به پیگیری «مساله ی شخصی» متهم شده؛ مساله ای که به صورت شفاف درباره ی آن توضیح داده نشده است.

خبرگزاری ایلنا که به آقای ربیعی نزدیک است، در این باره نوشت: «دو نفر از نمایندگان تهران و از اعضای فراکسیون امید، با انگیزه‌های شخصی به دنبال به جریان افتادن این استیضاح بوده‌اند که گویا در پی تذکرهایی که از سوی رئیس و اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون امید درخصوص بی‌جا بودن طرح این استیضاح در موقعیت زمانی فعلی داده شده، از پیگیری آن پشیمان شده‌اند. این درحالی است که یکی از این دو نماینده پس از اتمام جلسه علنی مجلس از حضور در راهرو و مواجهه با خبرنگاران خودداری کرد و نماینده دیگر نیز که برای دقایقی در جمع خبرنگاران حاضر شد، اعلام کرد: امروز قصد مصاحبه ندارم! به هر تفسیر آن‌چنان که پیدا است، موضوع استیضاح‌های دوقلوی وزرای کار و اقتصاد ازسوی دو نماینده ی مجلس دهم، با توجه به مخالفت صریح فراکسیون امید، صرفاً در حد یک موج و جریان‌سازی رسانه‌ای باقی ماند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا