خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال لواندوفسکی به بارسا ؛ شایعه ای که هر روز جدی تر می شود

شایعه انتقال لواندوفسکی به بارسا هر روز به واقعیت نزدیک تر می‌شود. مدیر برنامه‌های این مهاجم برای بررسی جزئیات انتقال با مدیرورزشی بارسلونا دیدار کرده است.

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تا تابستان آینده با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد، با اینحال به نظر می‌رسد که او دیگر خواهان ماندن در این تیم نیست و قصد جدایی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزناه اسپورت کاتولونیا مدیر برنامه‌های مهاجم زهردار لهستانی اخیرا سفری به مونیخ داشته تا با مدیران باشگاه بایرن بر سری جدایی این مهاجم به توافق برسد.

بر مبنای ادعا این نشریه اسپانیایی، مدیر برنامه‌ها لواندوفسکی پس از صحبت با مدیران بایرن راه بارسلونا شده تا بر سر جزئیات انتقال لواندوفسکی به بارسا با مدیران این تیم گفت‌وگو کند.

آغاز این شابعات به زمانی بازمی‌گردد که خبر از آن رسید که مدیران بایرن مونیخ درحال تلاش برای جذب هالند هستند، مسئله‌ای که بسیار مهاجم لهستانی را ناراحت کرد.

علاوه بر این موضوع به نظر می‌رسد، لواندوفسکی از سبک بازی یولیان ناگلزمن نیز راضی نیست و احساس راحتی در ترکیب او نمی‌کند. علیرغم تمام شایعات مدیران بایرن گفته‌اند که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و آن‌ها درحال مذاکره برای تمدید قرارداد بهترین مهاجم خود هستند.

از سوی دیگر خرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی خبر داد؛ بارسلونا به اطلاع مدیر برنامه‌های لواندوفسکی رسانده که حاضر هستند برای انتقال این مهاجم گلزن به نوکمپ 30 تا 35 میلیون یورو هزینه کنند و به او قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر پیشنهاد کنند و از روبرت می‌خواهند که برای ترک بایرن به مدیران این باشگاه آلمانی فشار بیاورد.

هنوز سرنوشت لواندوفسکی در بایرن مشخص نیست، اما مجموع از این شایعات نشان می‌دهند که احتمال رانتقال لواندوفسکی به بارسا محتمل است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا