خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لوکاکو در بایرن ؛ جانشین لواندوفسکی از چلسی می‌آید؟

شایعاتی پیرامون شکست مذاکرات با مدیر برنامه‌های لواندوفسکی به گوش می‌رسد. اکنون رسانه‌ها خبر از حضور لوکاکو در بایرن به عنوان جانشین لوا داده‌اند.

دیروز جلسه‌ای پیرامون وضعیت لواندوفسکی در بایرن، بین مدیر برنامه‌های این مهاجم لهستانی و مدیران بایرن برگزار شد. گزارش‌ها خبر از این می‌دهند این مذاکرات به بن‌بست خورده و تمدید قرارداد این بازیکن با بایرن منتفی است. با اینحال مدیران بایرن اصرار دارند حتی در صورت عدم تمدید، لوا باید تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

مسئله‌ای که لواندوفسکی با آن اصلا موافق نیست و می‌خواهد پیش از رسیدن به سن 35 سالگی به تیم جدیدی بپیوندد.

بارسلونا تمایل شدیدی برای به خدمت گرفتن مهاجم لهستانی دارد و از آن طرف خود لواندوفسکی نیز علاقه دارد به این تیم اسپانیایی بپیوندد. زهاوی مدیر برنامه لوا حتی چند باری با مدیران بارسا دیدار کرده و احتمال حضور او در این تیم بسیار زیاد است.

این شایعات باعث دامن زدن به خبرهایی پیرامون جانشین احتمالی لوا در بایرن شده است، حالا به گزارش ورزش سه و به نقل از بیلد گویا لوکاکو گزینه اصلی و جذاب جانشینی این مهاجم لهستانی در بایرن است. بیلد تاکید کرده که جذب لوکاکو برای بایرن دشوار است، اما اگر لواندوفسکی برود آن‌ها تمام تلاش خود را برای این انتقال انجام خواهند داد.

لوکاکو تابستان سال گذشته با انتقالی جنجالی از اینتر به چلسی پیوست. این مهاجم بلژیکی نتوانست درخشش خود را در چلسی تکرار کند و انتقادات از او به شدت زیاد است.

این مسئله باعث می‌شود، احتمال حضور لوکاکو در بایرن افزایش بیابد. رفتن لوا می‌تواند آسیبی جبران ناپذیر به بایرن بزند و حضور یک جانشین مناسب واجب‌تر از هر چیز برای قهرمان آلمان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا