خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو ویزلا 10 اردیبهشت 1401

پورتو و ویزلا امشب در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 32 لیگ پرتغال به مصاف هم می‌روند. پخش زنده پورتو ویزلا 10 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم پورتو و ویزلا از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه دراگائو به مصاف هم می‌روند. پورتوی صدرنشین که اختلاف قابل توجهی با اسپورتینگ و بنفیکای رده سومی دارد چندان نگرانی خاصی از بابت نتیجه این بازی ندارد. اما برای پخش زنده بازی پورتو و ویزلا 10 اردیبهشت 1401 تا پایان با ما باشید.

پخش زنده پورتو ویزلا 10 اردیبهشت 1401

مهدی طارمی و یارانش این روزها در بهترین فرم خود هستند و گرچه مقابل براگا اولین شکست فصل خود را تجربه کردند، اما رکود طولانی‌ترین روند بدون شکست در 10 لیگ برتر اروپایی به نامشان ثبت شد.

آن‌ها همچنین دو هفته پیش با 7 گل که شامل فول هتریک مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو بود پورتمیننزه‌ای را در هم کوبیدند که پیام نیازمند در چارچوب دروازه‌اش بود. گرچه این نتیجه سنگین شائبه‌هایی درباره تبانی طارمی و نیازمند مطرح کرده و فدراسیون فوتبال پرتغال در حال تحقیق در این باره است.

پورتو در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 شکست و ویزلا 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده‌ است. البته هر دو تقابل پیشین دو تیم به نفع پورتو پایان یافته است. برای پخش زنده بازی پورتو ویزلا 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو ویزلا 10 اردیبهشت 1401 از SportTV

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا