خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت پلی آف NBA

دو تیم سونی سیکسرز و میامی هیت بامداد 17 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت با ما باشید.

دو تیم میامی هیت و فیلادلفیا سونی سیکسرز از ساعت 3:30 بامداد 17 اردیبهشت در سومین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم خواهند رفت. برای پهش زنده فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت با ما تا پایان همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال nba: فیلادلفیا سونی سیکسرز-میامی هیت

دو دیدار پیشین را میامی به عنوان صدرنشین مقتدر کنفرانس پیروز شده و حالا سونی سیکسرز در وضعیت نامناسبی است چراکه میامی هیت در صورت پیروزی در بازی امشب کار ساده‌ای برای صعود به فینال کنفرانس خواهد داشت.

میامی هیت صدرنشین در طول فصل عادی NBA با کسب 53 پیروزی و 29 شکست نهایتا در جایگاه اول قرار گرفت و سونی سیکسرز که از حضور ستارگانی چون جیمز هاردن و جوئل امبید بهره می‌برد با 51 پیروزی و 31 شکست نهایتا چهارم شد.

سونی سیکسرز در پلی آف تورنتو رپترز را با نتیجه مجموع 4 بر 2 از پیش رو برداشت و میامی هیت با نتیجه 4 بر 1 بر آتلانتا هاکس پیروز شدند تا به نیمه‌نهایی کنفرانس شرق برسند.

برای تماشای پخش زنده بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت در سومین بازی پلی‌اف ان بی ای در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق، در ساعت شروع بازی یعنی 3:30 بامداد 17 اردیبهشت از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال سونی سیکسرز میامی هیت 17 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا