خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فینیکس سانز دالاس موریکس پلی آف NBA

سانز و ماوریکس از ساعت 6 صبح 17 اردیبهشت در سومین بازی نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف هم می‌روند. پخش زنده فینیکس سانز دالاس موریکس را با ما ببینید.

دو تیم سانز و موریکس به عنوان تیم‌های اول و چهارم کنفرانس غرب از ساعت 6 صبح 17 اردیبهشت 1401 در سومین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده فینیکس سانز دالاس موریکس با ما همراه باشید.

پخش زنده nba: فینیکس سانز و دالاس موریکس

حاصل دو بازی پیشین دو تیم در این مرحله، دو پیروزی برای فینیکس پرستاره با محوریت کریس پال و دوین بوکر بوده است و هنوز درخشش خاصی از لوکا دانچیچ اسلوونیایی‌تبار در مقابل ستارگان سانز ندیده‌ایم.

فینیکس در پایان فصل عادی ان بی ای و با کسب 64 پیروزی و 18 شکست نهایتا در جایگاه اول کنفرانس غرب قرار گرفت و دالاس با محوریت لوکا دانچیچ با 52 پیروزی و 30 شکست رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب نکرد.

فینیکس سانز در مرحله اول پلی آف با نتیجه مجموع 4 بر 2 بر نیواورلینز پلیکنز پیروز شد و دالاس با همین نتیجه تیم پنجم کنفرانس یعنی یوتا جز را حذف کرد.

برای تماشای پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز و دالاس موریکس 17 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال سانز ماوریکس 17 اردیبهشت 1401 (لینک 1)

پخش زنده بسکتبال سانز ماوریکس 17 اردیبهشت 1401 (لینک 2)

پخش زنده بسکتبال سانز ماوریکس 17 اردیبهشت 1401 (لینک 3)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا