خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده گلدن استیت وریرز ممفیس گریزلیز پلی آف NBA

دو تیم ممفیس گریزلیز و گلدن استیت وریرز در دومین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس غرب امروز به مصاف هم می‌روند. پخش زنده گلدن استیت وریرز ممفیس گریزلیز را با ما ببینید.

تیم‌های دوم و سوم کنفرانس غرب از ساعت 5:00 بامداد 18 اردیبهشت 1401 در دومین دیدار خود در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب NBA به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده گلدن استیت وریرز ممفیس گریزلیز با ما همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال NBA: گلدن استیت وریرز ممفیس گریزلیز

گلدن استیت وریرز در طول فصل عادی NBA با درخشش استفن کری و گلی تامپسون با 53 پیروزی و 29 شکست سوم شد تا به پلی‌آف برسد. آن‌ها در دور اول پلی آف با نتیجه تحسین برانگیز 4 بر 1 مجموع، دنور ناگتس را از پیش رو برداشتند تا به مصاف گریزلیز و جوانان مستعدش بروند.

ممفیس گریزلیز، تیم سابق حامد حدادی ستاره ایرانی دنیای بسکتبال اما در طول فصل عادی NBA درخشان ظاهر شد و با 56 پیروزی و 26 شکست نهایتا پایین‌تر از سانز در رده دوم قرار گرفت.

گریزلیز در دور اول پلی‌آف هم به مصاف مینه‌سوتا تیمبرولوز رفت که با نتیجه مجموع 4 بر 2 بر این تیم پیروز شد و به تقابل در نیمه‌نهایی با گلدن استیت رسید. برای تماشای پخش زنده بسکتبال گریزلیز وریرز در ساعت شروع بازی یعنی 5:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت ممفیس (لینک 1)

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت ممفیس (لینک 2)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا