خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شاهکار کارلوس آلکاراس در مسترز مادرید ؛ بعد از نادال، جوکو هم حریف تنیسور جوان نشد!

جوکوویچ هم در نیمه نهایی برابر تنیسور مستعد اسپانیایی شکست خورد تا شاهد شاهکار کارلوس آلکاراس در مسترز مادرید و صعود او به فینال باشیم.

تنیسور جوان و مستعد اسپانیایی بعد از حذف الگوی خود، رافائل نادال از مسترز 1000 امتیازی مادرید، جوکوویچ را هم در نیمه‌نهایی از پیش رو برداشت تا به فینال مسابقات راه یابد.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از تنیسفا، کارلوس آلکارس 19 ساله در یک دیدار به یاد ماندنی و حماسی موفق به شکست نواک جوکوویچ اسطوره دنیای تنیس شد و به فینال راه یافت.

کارلیتوس در مرحله یک چهارم نهایی هم موفق شده بود رافائل نادال را حذف کند تا شاهکارش کامل شود. این تنیسور جوان چندی پیش در مسابقات 500 امتیازی بارسلون نیز قهرمان شد.

در دیدار بامداد دیروز اما آلکاراس در مسابقه‌ای نفسگیر که 3 ساعت 35 دقیقه به طول انجامید بعد از اینکه ست اول را با نتیجه 6 بر 7 واگذار کرد، در دو ست پیاپی و با نتایج 7 بر 5 و 7 بر 6 بر حریف نامدار خود پیروز شد تا در اولین رویارویی با مرد اول تنیس جهان برنده از زمین خارج شود!

این پدیده ۱۹ ساله با این پیروزی یک دستاورد بزرگ را به نام خودش ثبت کرد و اولین بازیکنی لقب گرفت که نادال و جوکوویچ دو اسطوره بزرگ دنیای تنیس را بصورت پی در پی در یک تورنمنت خاک شکست می‌دهد.

مرد نهم تنیس جهان هم‌چنین جوانترین فینالیست تاریخ مسابقات مسترز مادرید لقب گرفت. او که حدود یک ماه پیش قهرمان مسترز مایمی شد، فردا برای کسب دومین مسترز خود باید در فینال به مصاف برنده دیدار زورف و سیتسیپاس برود. فارغ از نتیجه فینال، آلکاراس در رده‌بندی جدید به رتبه ششم جهان صعود خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا